Apple lemond az iPhone előfizetési szolgáltatás tervéről
Az Apple úgy döntött, hogy nem folytatja az iPhone-ok hardver előfizetési szolgáltatásának fejlesztését, amely lehetővé tette volna az előfizetők számára, hogy évente új iPhone-t kapjanak.
Mark Gurman Bloomberg-nek adott jelentése szerint az Apple felhagyott a tervvel, hogy hardver előfizetési szolgáltatást indítson iPhone-okra. Gurman eredetileg 2022-ben számolt be arról, hogy az Apple dolgozik ezen a szolgáltatáson, és bár állítólag abban az évben kellett volna elindulni, a projekt késedelmet szenvedett a ‘szoftverhibák és szabályozási aggályok’ miatt.
Az Apple Pay Later bezárása után
A hardver előfizetési szolgáltatás leállítása az Apple Pay Later buy now, pay later szolgáltatás bezárását követi, amely mindössze néhány hónappal a teljes indulása után történt.
Meglévő fizetési lehetőségek
Bár a hardver előfizetési szolgáltatás láthatóan nem valósul meg, az Apple továbbra is kínál részletfizetési lehetőségeket az iPhone vásárlásához:
- iPhone Upgrade Program: Egy új iPhone (és AppleCare Plus) kölcsönének törlesztését 24 hónapra osztja el, és 12 hónap után lehetőség van új készülékre váltani.
- Apple Card Monthly Installments: Apple Card tulajdonosok részletekben fizethetnek új iPhone-ért és más Apple termékekért.
Ezek a meglévő opciók továbbra is elérhetőek maradnak az ügyfelek számára, akik szeretnék időben elosztani iPhone vásárlásuk költségeit.
Az Apple folyamatosan értékeli és finomítja szolgáltatásait, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa ügyfeleinek.
Összefoglalva, bár az Apple lemondott az iPhone előfizetési szolgáltatás tervéről, továbbra is számos rugalmas fizetési lehetőséget kínál ügyfelei számára az új készülékek beszerzéséhez.