Azahriah: A magyar popzene új királya
A mindössze 23 éves Azahriah, azaz Baukó Attila, rekordokat döntöget a magyar zeneiparban. Nemcsak a koncertjei telnek meg villámgyorsan, de a bevételei is az egekbe szöktek.
Tripla teltház és milliárdos bevételek
Azahriah rövid pihenő után októberben az MVM Dome-ban tér vissza, ahol a tavalyi Puskás Aréna-beli sikerét megismételve, ismét háromszor fogja megtölteni a helyszínt. Ez a teljesítmény jól mutatja a fiatal előadó páratlan népszerűségét.

Elképesztő pénzügyi siker
A népszerűség pénzügyileg is megtérül. Baukó Attila cége, a Gemina Kft. nettó árbevétele 770,9 millió forintra nőtt az előző évi 304,4 millióról. Ez több mint 150%-os növekedést jelent egyetlen év alatt!
A menedzsment is profitál
Az Azahriah-t képviselő Supermanagement szintén kimagasló eredményeket ért el. A cégcsoport két fő vállalata, a Band & Brand Kft. és a Supermanagement Kft. együttesen 3,8 milliárd forintos bevételt könyvelhetett el.
Összegzés: A siker titka
Azahriah sikere nem csak a zenei tehetségében rejlik. A fiatal előadó képes volt megragadni a közönség figyelmét, és ezt a népszerűséget üzleti sikerré konvertálni. A tripla teltházas koncertek és a milliárdos bevételek azt mutatják, hogy Azahriah nemcsak művészként, de üzletemberként is kiemelkedő teljesítményt nyújt.