Ben Affleck és a Dunkin’ Donuts újra együtt a Super Bowl reklámban
A Dunkin’ Donuts és Ben Affleck ismét összefogott a harmadik éves Super Bowl reklámjukhoz. Az előzetes alapján ez lesz eddigi legviccesebb és legfurcsább alkotásuk.

Különleges módszerek a karakterformálásban
A reklámban Ben mellett testvére, Casey Affleck és a Succession sztárja, Jeremy Strong is szerepel. Az előzetes bemutatja, ahogy mindhárman a DunKings nevű produkcióra készülnek, bár meglehetősen eltérő módszerekkel.
Amikor Ben és Casey belépnek Strong öltözőjébe, a színészt egy életnagyságú Dunkin’ Donuts kávésdobozban találják, tetőtől talpig nedves, nyálkás kávészemekkel borítva. Innen ered a reklám címe is: „The Bean Method” (A bab módszer).
Művészi megközelítés és bostoni gyökerek
Ben egyenesen rákérdez: „Mit csinálsz ott bent?”, mire Strong jellegzetes száraz humorával válaszol: „Csak próbálom megtalálni a karaktert.”
Strong folytatja: „Azt hiszem, megtaláltam a módját. Te Bostonból vagy, én Bostonból vagyok. A Dunkin’ maga Boston. Boston Paul Revere. Egy, ha szárazföldön, kettő, ha tengeren. Jönnek a vörös kabátosok.”
Ben megértően reagál: „Művész vagy, és tudom, milyen ez, de mennyi időbe telik még a bab módszer?” Strong válasza: „Úgy három óra múlva kész leszek.”
Matt Damon említése és a korábbi reklámok sikere
A jelenet végén Matt Damont is megemlítik, aki tavaly szerepelt Ben és exfelesége, Jennifer Lopez oldalán a Dunkin’ Donuts reklámban. Casey odasúgja: „Fizetned kellett volna Mattnek”, mire Ben összeszorított fogakkal válaszol: „Mondtam már neked.”
Ben közismerten bostoni származású és élethosszig tartó rajongója a Dunkin’ Donutsnak, így senkit sem lepett meg, amikor 2023-ban debütált az első Dunkin’ reklámjában. Azóta a paródiák és a sztárvendégek miatt a reklámok igazi slágerré váltak a Super Bowl szezonban.
Ben a People magazinnak nyilatkozva 2023-ban viccelődve megjegyezte: „Azt hiszem, az emberek már amúgy is azt gondolják, hogy a Dunkin’-nak dolgozom. Bostonban ez olyan nagy ügy volt. Azt hiszem, egyfajta asszociáció alakult ki velem kapcsolatban, és ez jó lehetőségnek tűnt, hogy játsszunk ezzel a kapcsolattal.”
Összefoglaló
A Dunkin’ Donuts legújabb Super Bowl reklámja ismét Ben Affleck főszereplésével készül, ezúttal testvére, Casey Affleck és Jeremy Strong közreműködésével. A „The Bean Method” című reklám előzetese ígéretes és humoros betekintést nyújt a forgatás kulisszái mögé, ahol a színészek különböző módszerekkel készülnek szerepeikre. A reklám várhatóan folytatja a korábbi évek sikerét, kihasználva Ben Affleck bostoni gyökereit és a Dunkin’ Donuts márkához fűződő szoros kapcsolatát.