Bhad Bhabie elképesztő OnlyFans keresete
A 21 éves Bhad Bhabie, aki a „cash me outside” szállóigéjéről vált híressé, most az OnlyFans platformon aratja le a babérokat. Egy friss interjúban elárulta, mennyit is keresett eddig.
A viral szenzáció, akinek valódi neve Danielle Bregoli, úgy döntött, hogy kihasználja online népszerűségét és elindította OnlyFans oldalát. Az eredmény? Elképesztő összegeket keres a felnőtt tartalmakat kínáló platformon.
Milliók órák alatt
Bregoli állítása szerint mindössze hat órával a regisztrálás után már 1 millió dollárt keresett. Ez azonban csak a kezdet volt. Az első hónapban a bankszámlája állítólag 18 millió dollárral gyarapodott.

A floridai internetes személyiség egy keddi Twitch-közvetítésben DDG YouTuber mellett árulta el a legfrissebb számokat:
„Amikor elkezdtem, hat óra alatt egymillió dollárt kerestem. A nap végére ez már 4 millió dollár volt. Most összességében a nettó bevétel körülbelül 75 millió dollár.”
Mire költi a milliókat?
Amikor arról kérdezték, mire költi a pénzét, Bregoli így válaszolt: „Ingatlanjaim, autóim, mindenféle cuccaim vannak.” Később azonban beismerte, hogy néhány vásárlása elég „hülyeség” volt, például a BE@RBRICK gyűjteménye.
Bregoli elmondta, hogy körülbelül 1000 darab drága dekorációs darabja van a MediCom Toy Incorporated-től. „Némelyik akár 6000 dollárba is kerülhet. Vannak olyanok is, amik 10 000 dollárba kerülnek” – árulta el DDG-nek.

Az internet reakciója
Az emberek döbbenten fogadták, hogy milyen sikeres lett az egygyermekes anya OnlyFans vállalkozása. Sokan a közösségi médiában osztották meg véleményüket:
„Mondj, amit akarsz, de ő nevet a markába egészen a bankig.”
„75 millió dollár őrület.”
„Bhad Bhabie egyszerűen a rajongótáborát pénzügyi erővé alakította anélkül, hogy szüksége lett volna diplomára.”
Összefoglaló
Bhad Bhabie esete jól mutatja, hogy a közösségi média hírnév hogyan alakítható át jelentős pénzügyi sikerre. Bár sokan kritizálják a platformot és a tartalmat, amit kínál, tagadhatatlan, hogy Bregoli üzleti érzéke figyelemre méltó. A 21 éves sztár története egyben rávilágít az online tartalomgyártás és az influenszer marketing erejére is a mai digitális korban.