
Kulisszatitkok a Heti Hetes műsorvezetőváltásáról
Farkasházy Tivadar és Gálvölgyi János A nagy mű című műsorban árultak el izgalmas részleteket a Heti Hetes múltjáról, különös tekintettel Csiszár Jenő távozására.
Luxusautó a műsorvezetésért cserébe?
A humoristák szerint Csiszár Jenő túlzó anyagi követelésekkel állt elő az első évad után. Farkasházy elmondása szerint: „Én úgy tudom, hogy nagyon sok pénzt kért. Meg szolgálati Mercedest… Élete nagy üzletét akarta megkötni!” Gálvölgyi János tréfásan hozzátette: „Rolls Royce-t meg mindent kért!”

Csiszár Jenő verziója
Az egykori műsorvezető 2009-ben adott interjújában tisztázta a helyzetet. Elismerte, hogy valóban magasabb gázsit kért, de ezt azzal indokolta, hogy akkoriban Magyarország három legnépszerűbb médiaszemélyisége közé tartozott. A luxusautó kérdésében pontosított:
„Akkoriban a felmérések szerint Magyarországon a három legnépszerűbb médiaszemélyiség között voltam, így Vadas Tamás úgy vélte, hogy promóciós célból jó, ha ad alám kölcsönbe egy Jaguart.”
A tárgyalások kudarca
Csiszár elmondta, hogy a Heti Hetes többi tagja is dupla gázsit kért a második évadra. A tárgyalások elhúzódtak, és végül nem sikerült megegyezni az RTL vezetőségével. Csiszár saját műsort szeretett volna, ami ellensúlyozta volna a Heti Hetesben kialakult karakterét.
„Ha megkapom az RTL-en a késő esti sávban, és azt a saját ízléseim, terveim szerint viszem, akkor ugyanazért a gázsiért maradtam volna a Heti Hetesben is.” – nyilatkozta Csiszár.
Összegzés
A Heti Hetes műsorvezetőváltása körüli pletykák és valóság között jelentős különbségek vannak. Míg a humoristák emlékeiben luxusautók és túlzó követelések szerepelnek, Csiszár Jenő verziója árnyaltabb képet fest a történtekről. A távozás hátterében összetett tárgyalások és karriertervek álltak, nem csupán anyagi megfontolások.