Streaming szolgáltatók új előfizetői kedvezményekkel versenyeznek
A Disney Plus és a Hulu új Perks programokat indít, amelyek kedvezményeket, digitális ajándékokat és nyereményjátékokat kínálnak az előfizetőknek, hogy kitűnjenek a streaming piaci versenyben.
Előfizetői hűségprogram a streaming világában
A streaming szolgáltatások piacán egyre élesedő verseny arra készteti a nagyobb szereplőket, hogy új módszereket találjanak előfizetőik megtartására és új ügyfelek vonzására. A Disney Plus és a Hulu most egy olyan lépésre szánta el magát, amely a hagyományos hűségprogramok világát idézi: bevezetik saját Perks programjaikat.
Mit kínálnak az új Perks programok?
Az új kezdeményezések keretében az előfizetők olyan extra előnyökhöz juthatnak, mint:
- Kedvezmények különböző termékekre és szolgáltatásokra
- Digitális ajándékok
- Részvételi lehetőség exkluzív nyereményjátékokban
Ezek az előnyök nemcsak a meglévő előfizetők lojalitását hivatottak erősíteni, de vonzóbbá tehetik a szolgáltatásokat az új potenciális ügyfelek számára is.
A streaming piac új kihívásai
A lépés jól mutatja, hogy a streaming szolgáltatók milyen új kihívásokkal szembesülnek a piacon. Az előfizetők megtartása és új ügyfelek szerzése egyre nehezebb feladat, ahogy a piac telítődik és a verseny fokozódik.
A streaming szolgáltatóknak innovatív megoldásokat kell találniuk, hogy megkülönböztessék magukat a versenytársaktól és értéket teremtsenek az előfizetőik számára.
Összegzés
A Disney Plus és a Hulu új Perks programjai jelzik, hogy a streaming iparág új fázisba lépett, ahol az exkluzív tartalom mellett az előfizetői élmény és a hozzáadott érték is kulcsfontosságúvá válik. A jövőben várhatóan más szolgáltatók is hasonló programokkal próbálják majd megtartani és bővíteni előfizetői bázisukat.