Élelmiszermentés és spórolás: Munch szolgáltatás a Penny és Lidl üzletekben
A Munch élelmiszermentő szolgáltatás jelentős bővítésen ment keresztül: immár 32 Penny és Lidl üzletben vásárolhatunk féláron vagy még kedvezőbben meglepetéscsomagokat, köztük Békés és Csongrád-Csanád vármegyében is.
A Munch szolgáltatás térnyerése
A Penny Market 2023 tavaszán indította el a Munch szolgáltatást két budapesti üzletében, egy három hónapos tesztidőszakkal. A sikeres próbaidőszak után júniusban további 11 fővárosi és egy gyáli egység csatlakozott a kezdeményezéshez. A legújabb bővítéssel már összesen 32 Penny és Lidl üzletben érhető el ez a környezettudatos vásárlási lehetőség, beleértve a dél-alföldi régió üzleteit is.
Hogyan működik a Munch élelmiszermentés?
A Munch egy innovatív megoldást kínál az élelmiszerpazarlás csökkentésére. A vásárlók az alkalmazáson vagy weboldalon keresztül előre megvásárolhatnak meglepetéscsomagokat, amelyeket később az üzletben vehetnek át. Ezek a csomagok olyan termékeket tartalmaznak, amelyek:
- Rövid lejárati idővel rendelkeznek
- Fogyasztásra még teljesen alkalmasak
- Nem szabványos külalakúak, de kifogástalan minőségűek
Impozáns eredmények és vásárlói megtakarítások
A Penny üzleteiben a kezdeményezés rendkívül sikeresnek bizonyult. Mindössze négy hónap alatt a vásárlók több mint 10 000 csomagot mentettek meg, ami összesen több mint 15 millió forint megtakarítást eredményezett. Az üzletekben kétféle csomag közül választhatnak a vásárlók:
- Zöldség-gyümölcs csomag
- Vegyes meglepetés termékekből álló csomag
Mindkét típusú csomag legalább 50%-os kedvezménnyel érhető el.
Lidl Plus alkalmazás: extra kedvezmények
A Lidl üzleteiben a Lidl Plus alkalmazás felhasználói további előnyöket élvezhetnek:
- Napi 4 db extra kupon
- A heti Lidl Plus kuponokon felüli kedvezmények
- 2025. január 1-ig regisztrált felhasználók az összes kuponhoz hozzáférhetnek
- A kuponok érvényessége két nap, beleértve a megszerzés napját
Összegzés: Fenntartható vásárlás és megtakarítás
A Munch szolgáltatás bővülése a Penny és Lidl üzletekben jelentős lépés az élelmiszerpazarlás csökkentése felé. A vásárlók nem csak pénzt takaríthatnak meg, de aktívan hozzájárulhatnak a fenntarthatóbb fogyasztáshoz is. Ez a kezdeményezés remélhetőleg további üzletláncokat is inspirál majd hasonló programok bevezetésére, elősegítve egy környezettudatosabb vásárlói magatartás kialakulását.