back to top

Féláras élelmiszermentés a Penny és Lidl üzletekben

Élelmiszermentés és spórolás: Munch szolgáltatás a Penny és Lidl üzletekben

A Munch élelmiszermentő szolgáltatás jelentős bővítésen ment keresztül: immár 32 Penny és Lidl üzletben vásárolhatunk féláron vagy még kedvezőbben meglepetéscsomagokat, köztük Békés és Csongrád-Csanád vármegyében is.

A Munch szolgáltatás térnyerése

A Penny Market 2023 tavaszán indította el a Munch szolgáltatást két budapesti üzletében, egy három hónapos tesztidőszakkal. A sikeres próbaidőszak után júniusban további 11 fővárosi és egy gyáli egység csatlakozott a kezdeményezéshez. A legújabb bővítéssel már összesen 32 Penny és Lidl üzletben érhető el ez a környezettudatos vásárlási lehetőség, beleértve a dél-alföldi régió üzleteit is.

Hogyan működik a Munch élelmiszermentés?

A Munch egy innovatív megoldást kínál az élelmiszerpazarlás csökkentésére. A vásárlók az alkalmazáson vagy weboldalon keresztül előre megvásárolhatnak meglepetéscsomagokat, amelyeket később az üzletben vehetnek át. Ezek a csomagok olyan termékeket tartalmaznak, amelyek:

  • Rövid lejárati idővel rendelkeznek
  • Fogyasztásra még teljesen alkalmasak
  • Nem szabványos külalakúak, de kifogástalan minőségűek

Impozáns eredmények és vásárlói megtakarítások

A Penny üzleteiben a kezdeményezés rendkívül sikeresnek bizonyult. Mindössze négy hónap alatt a vásárlók több mint 10 000 csomagot mentettek meg, ami összesen több mint 15 millió forint megtakarítást eredményezett. Az üzletekben kétféle csomag közül választhatnak a vásárlók:

  1. Zöldség-gyümölcs csomag
  2. Vegyes meglepetés termékekből álló csomag

Mindkét típusú csomag legalább 50%-os kedvezménnyel érhető el.

Lidl Plus alkalmazás: extra kedvezmények

A Lidl üzleteiben a Lidl Plus alkalmazás felhasználói további előnyöket élvezhetnek:

  • Napi 4 db extra kupon
  • A heti Lidl Plus kuponokon felüli kedvezmények
  • 2025. január 1-ig regisztrált felhasználók az összes kuponhoz hozzáférhetnek
  • A kuponok érvényessége két nap, beleértve a megszerzés napját

Összegzés: Fenntartható vásárlás és megtakarítás

A Munch szolgáltatás bővülése a Penny és Lidl üzletekben jelentős lépés az élelmiszerpazarlás csökkentése felé. A vásárlók nem csak pénzt takaríthatnak meg, de aktívan hozzájárulhatnak a fenntarthatóbb fogyasztáshoz is. Ez a kezdeményezés remélhetőleg további üzletláncokat is inspirál majd hasonló programok bevezetésére, elősegítve egy környezettudatosabb vásárlói magatartás kialakulását.

Exit mobile version