Hajdú Péter karrierjének kezdete és a bulvár tudatos használata
Hajdú Péter, a magyar televíziózás egyik ismert arca, őszintén vallott karrierje kezdetéről és arról, hogyan használta tudatosan a bulvárt népszerűsége növelésére.
Küzdelem a reflektorfényért
Hajdú Péter pályafutása a hazai televíziózás aranygenerációjával egy időben indult. „Nagyon nehéz volt megtalálni az utat” – emlékezett vissza a Beköltözve Hajdú Péterhez című műsorban. Olyan nevek mellett kellett érvényesülnie, mint Sebestyén Balázs, Majka, Till Attila, valamint a „régi nagyok”: Friderikusz Sándor, Rózsa György és Dömsödi Gábor.
A bulvár tudatos kihasználása
Hajdú felismerte, hogy a sok tehetség között egyedi stratégiára van szüksége. „Nem akartam egy lenni a sok közül, ezért elhatároztam, használni fogom a bulvárt” – vallotta be. Tudatosan építette imázsát, minden lehetőséget megragadva a médiafigyelemre.
Extrém PR-fogások
A tévés egy megdöbbentő példát is megosztott PR-stratégiájáról. Egy síbalesete után, fotó hiányában, teljes sífelszerelésben jelent meg egy szerkesztőségben, hogy biztosítsa a médiajelenlétet. „Az utcán nem értették, ki ez a hülye, aki ebben a szerelésben közlekedik” – idézte fel nevetve.
A celeblét árnyoldala
Hajdú elismerte, hogy stratégiájának voltak negatív következményei is. „Elkönyveltek egy tartalom nélküli celebnek. Nehéz volt kilépni ebből a skatulyából” – mondta. Az áttörést Verebes István elismerése hozta meg, aki gratulált neki egy komoly interjú után.
Összegzés
Hajdú Péter története rávilágít a magyar médiaipar működésére és a hírnév árára. Bár tudatos stratégiája sikeresnek bizonyult, a celeblét skatulyájából való kitörés komoly kihívást jelentett számára. Története tanulságos példa lehet a mai feltörekvő médiaszemélyiségek számára is.