Sean Evans sokkoló vallomása a Hot Ones jövőjéről
Sean Evans, a népszerű YouTube-os celebinterjú műsor, a Hot Ones házigazdája meglepő bejelentést tett, miután 82,5 millió dollárért megvásárolta saját műsorát.
Evans, akit biztosan láttál már legalább egyszer-kétszer csípős szárnyakat rágcsálni, 2015-ben hozta létre a YouTube-műsort Chris Schonbergerrel közösen. Most, hogy Evans és több magánbefektető 82,5 millió dolláros üzletet kötött a BuzzFeeddel a First We Feast YouTube-csatorna megvásárlására – amely a Hot Ones-t is működteti -, Evans néhány meglepő igazságot árult el karrierjéről.
A Hot Ones sikertörténete
Evans alapvetően arra építette fel platformját, hogy celebekkel készít interjúkat egy asztalnál, ahol egyre csípősebb csirkeszárnyakat fogyasztanak. A műsor lényege, hogy megfigyeljék, hogyan tudnak a hírességek válaszolni a kérdésekre, miközben küzdenek a csípős ízekkel és a könnyeikkel.
Evans olyan sztárokkal készített már interjút, mint Harry Kane, Sydney Sweeney, Ryan Reynolds és Lorde.
Most, hogy Evans és Schonberger megvásárolták a First We Feast-et, a mögötte álló szórakoztató vállalatot, a páros új irányokba indulhat. Schonberger egy nyilatkozatban elmondta: „Izgatottan várom, hogy vezessem ezt az új fejezetet, miközben továbbra is feszegetjük a határokat és felejthetetlen élményeket teremtünk közönségünk számára.”
A siker ára: Evans meglepő vallomása
Bár Evans „izgatott, hogy továbbra is vezetheti a műsort forró kérdésekkel és még forróbb szárnyakkal az elkövetkező években”, a People magazinnak elárulta, hogy van valami, amibe a műsor került neki.
A tartalomkészítő bevallotta, hogy sikerének van egy jelentős hátránya. Azt mondta: „Amikor ennek vége, soha többé nem eszem csirkeszárnyat életemben! Nem fogsz látni engem szárnyakat enni a Super Bowl partin vagy bármi hasonlón.”
Hozzátette: „Megértem, hogyan és miért történik. De ha étterembe megyek, elkerülhetetlenül odajön valaki, és azt mondja: ‘Ez a konyhától van’, és az ő szárnyaik lesznek.”
Evans azonban tisztában van azzal, hogy a szárnyaknak köszönheti karrierjét: „Próbálok nem túl kemény lenni a szárnyakkal, mert nyilvánvalóan megváltoztatták az életemet. Szóval egy kicsit fáradt vagyok már a fogyasztásuktól ennyi év után, de értékelem mindazt, amit a csirkeszárny tett értem.”
A Hot Ones jövője
Evans 82,5 millió dollárért vásárolta meg a Hot Ones-t a BuzzFeedtől, azzal a céllal, hogy teljesen új tartalomfolyamot hozzon létre. A vásárlást követő nyilatkozatában Evans kijelentette: „A jövő csípős, és alig várom, hogy lássam, mi következik.”
Az új befektetés lehetővé teszi a First We Feast számára, hogy „új területekre terjeszkedjen […] beleértve az új platformokat, élő eseményeket és tehetségek felvásárlását”. Hogy ez pontosan mit jelent, még nem tudni, de az biztos, hogy Sean még jó pár csirkeszárnyat fog elfogyasztani.
Összefoglalva, Sean Evans megvásárolta saját műsorát, a Hot Ones-t, és bár belefáradt a csirkeszárnyak evésébe, izgatottan várja a jövőt. A 82,5 millió dolláros üzlet új lehetőségeket nyit meg a műsor és a First We Feast számára, így a rajongók izgalmas fejleményekre számíthatnak a közeljövőben.