back to top
1.4 C
Budapest
hétfő, december 23, 2024
spot_img
Továbbiak

    Humane visszahívja az AI Pin töltőtokját tűzveszély miatt

    Humane AI Pin töltőtok visszahívás: Tűzveszély és túlmelegedés

    A Humane hivatalosan visszahívja az AI Pin töltőtokját túlmelegedés és potenciális tűzveszély miatt. A probléma körülbelül 10 500 egységet érint.

    A Humane, miután figyelmeztette ügyfeleit a használat leállítására, most hivatalosan is visszahívja az AI Pin töltőtokjának mintegy 10 500 darabját. Az érintett tokok 2023 novembere és 2024 májusa között kerültek értékesítésre. A CPSC visszahívási oldala szerint a Charge Case Accessory lítium-polimer akkumulátora potenciálisan túlmelegedhet és tűzveszélyt jelenthet. A Humane hasonló megállapításokat közölt júniusban az ügyfeleknek küldött e-mailben.

    Eddigi tapasztalatok és érintett termékek

    Szerencsére a legrosszabb forgatókönyv eddig nem következett be. A visszahívás egy esetről számol be, amikor egy töltőtok túlmelegedett és megolvadt töltés közben, de sérülés vagy anyagi kár nem történt. A vállalat korábbi e-mailje szerint az AI Pin, a mágneses Battery Booster és a Humane töltőpadja ‘nem érintett’ a problémában.

    A visszahívás hatása és a vállalat jövője

    Ez az incidens újabb foltot ejt a Humane első termékén, amely negatív értékelések, lassú értékesítés és számos visszaküldés miatt már amúgy is rossz rajtot vett. A 10 500-as szám további jelzés az AI Pin lassú értékesítésére. A vállalat nemrég csökkentette az eszköz árát a helyzet javítása érdekében. (Az olcsóbb modell már nem tartalmazza a töltőtokot.) A Humane folyamatosan adja ki a szoftverfrissítéseket a viselhető eszközhöz.

    Az ügyfelek választhatnak a teljes visszatérítés vagy egy csere töltőtok között. A különálló vásárlók 149 dollárt, míg az AI Pin ‘teljes csomagját’ megvásárlók 129 dollárt kapnak vissza. A Humane átdolgozott, biztonságosabb töltőtokja 3-6 hónap múlva lesz elérhető a CPSC szerint.

    A nagyobb kérdés az, hogy mi történhet magával a vállalattal ezen az időkereten belül. Sikerül-e a Humane-nek vevőt találnia? Sikeres lehet-e a CosmOS más termékeken való alkalmazásával?

    A Humane jövője bizonytalan, de a vállalat igyekszik javítani terméke minőségén és biztonságán. Az AI Pin sorsa nagyban függ attól, hogy a cég hogyan kezeli ezt a visszahívást és milyen fejlesztéseket tud végrehajtani a közeljövőben.

    Ezek is érdekelhetnek

    Ezt se hagyd ki!