Indiana Jones játék ray tracing késése és PC-s követelmények
Az Indiana Jones and the Great Circle PC-s korai hozzáférésében nem lesz azonnal elérhető a teljes ray tracing funkció, ami csalódást okozhat a rajongóknak.
Ha valaki kifizeti a prémiumot, hogy korábban játszhasson az Indiana Jones and the Great Circle PC-s verziójával, a játék kezdetben nem fog tartalmazni teljes ray tracing-et. A Premium Edition és Collector’s Edition vásárlói számára a korai hozzáférési időszak ma 19:00-kor (ET) indul, de a teljes ray tracing csak december 9-én kerül hozzáadásra, amikor a játék mindenki más számára is megjelenik.
Az Nvidia blogbejegyzése szerint:
‘A frissítés megjelenése után az árnyékok, tükröződések és globális megvilágítás mind pontosan kerülnek renderelésre az Indiana Jones and the Great Circle-ben a Teljes Ray Tracing használatával, javítva a képminőséget.’
Emellett a DLSS Ray Reconstruction ‘hamarosan érkezik’ egy e-mailes médiaértesítés szerint.
Magas árak és követelmények
A grafikai opciók késleltetett hozzáadása különösen fájdalmas lehet a korai hozzáférést vásárlók számára, figyelembe véve, hogy ez nem olcsó: a Premium Edition például 99,99 dollárba kerül, ami 30 dolláros emelkedés a játék standard 69,99 dolláros árához képest.
A játéknak már most is magas PC-s követelményei vannak, beleértve azt is, hogy a GPU hardveres ray tracing még a minimális beállításoknál is kötelező. Jim Kjellin, a Great Circle fejlesztő MachineGames CTO-ja magyarázatot adott erre:
Az Indiana Jones and the Great Circle egy globális megvilágítási technikát használ a környezet és a karakterek megvilágítására. A MachineGames által használt MOTOR motorunk hardveres ray tracing-et használ ennek kiszámítására. Bár ez nem az, amire a játékosok tipikusan ‘ray tracing’-ként gondolnak, a kompatibilis hardver szükséges ahhoz, hogy ezt hatékonyan és magas minőségben végezze el.
Platformok és megjelenés
A Great Circle Xbox Series X / S konzolokon is elérhető lesz, és 2025 tavaszán PS5-re is megjelenik.
Összességében az Indiana Jones and the Great Circle ígéretes játéknak tűnik, de a ray tracing késése és a magas követelmények némi aggodalomra adhatnak okot a PC-s játékosok körében. A fejlesztők remélhetőleg gyorsan orvosolják ezeket a problémákat a teljes megjelenés után.