back to top

Komikus pikáns ajánlata: közönségből választott partnert

Váratlan fordulat egy komikus fellépésén

Egy amerikai stand-up komikus, Kell Fire szokatlan módon zárta le fellépését: a közönségből keresett partnert az éjszakára. Az eset, amely elsőre spontánnak tűnt, valójában egy előre megtervezett PR-fogás volt.

Meglepő kérés a színpadról

A stand-up comedy előadások során sok minden történhet, de arra kevesen számítanak, hogy a fellépő a közönségből próbál partnert találni. Kell Fire azonban pontosan ezt tette egyik előadása végén.

A komikus deadpan arckifejezéssel tette fel a kérdést: „Van valaki, aki haza szeretne jönni velem ma este? Komolyan kérdezem.” A közönség először döbbenten hallgatott, majd egy férfi rákérdezett, hogy komolyan gondolja-e.

Fire csábító hangon válaszolt: „Igen. Haza akarsz jönni velem ma este? Gyerünk!” A közönség tapsolni és éljenezni kezdett, miközben a férfi felkiáltott: „Menjünk!”

Komikus pikáns ajánlata: közönségből választott partnert-1
Az amerikai komikus látszólag elfogadta a férfi ajánlatát (Forrás: Instagram/@itskellfire)

A közösségi média reakciója

A jelenetről készült videó gyorsan terjedt a közösségi médiában, és számos kommentet váltott ki. Sokan viccelődtek az eseten, mások pedig sajnálkoztak, hogy velük miért nem történik ilyen stand-up előadásokon.

Az igazság a színfalak mögött

Bár az eset spontánnak tűnt, Fire később elárulta, hogy az egész egy előre megtervezett PR-fogás volt. A komikus, aki OnlyFans-tartalomgyártóként is tevékenykedik, az Instagramon közzétett videó leírásában utalt erre: „Hála istennek, hogy profi volt, nagyon másképp is alakulhatott volna.”

A videóban megjelölt Tony Fontana felnőttfilm-színész neve is arra utal, hogy az egész jelenet megrendezett volt. Fire később a Twitteren (X-en) megerősítette, hogy az eset valójában egy promóciós trükk volt egy videó eladásához.

Összefoglaló

Kell Fire esete jól mutatja, hogy a modern komikusok milyen kreatív módszereket alkalmaznak a figyelemfelkeltésre és önpromócióra. Bár az eset megosztotta a közönséget, kétségtelenül elérte célját: beszédtémává vált és növelte Fire ismertségét. Ez a fajta marketing azonban etikai kérdéseket is felvet a közönség megtévesztésével kapcsolatban.

Exit mobile version