Kylie Jenner Instagram-botránya: Közel 1 millió követő tűnt el egyetlen poszt után
A közösségi média világában egy rosszul időzített poszt hatalmas következményekkel járhat. Ezt tapasztalta meg Kylie Jenner is, amikor tavaly februárban közel egymillió Instagram-követőt vesztett el egyetlen fotó miatt.
Kylie Jenner, a 27 éves valóságshow-sztár és üzletasszony, az egyik legnépszerűbb személyiség az Instagramon. Jelenleg 395 millió követővel büszkélkedhet, ami csak néhány sportolónak és énekesnek sikerült eddig elérni. De még egy ilyen hatalmas követőtábor mellett is feltűnő volt, amikor közel egymillió rajongó döntött úgy, hogy nem kíváncsi többé Jenner mindennapjaira.
Mi történt valójában?
A dráma középpontjában egy látszólag ártatlan poszt állt, amely azonban egy már amúgy is feszült helyzetet robbantott be. Selena Gomez, a 32 éves Disney-sztár és énekesnő, egy vicces videót osztott meg, amelyben a túlzottan laminált szemöldökén viccelődött. Nem sokkal ezután Kylie Jenner egy FaceTime beszélgetés képernyőképét osztotta meg Instagram-történetében, amelyen ő és Hailey Bieber látható, különös hangsúlyt fektetve a szemöldökükre.
Ez a poszt sokak szerint egyértelmű utalás volt Gomez videójára, és sokan úgy értelmezték, hogy Jenner és Bieber gúnyolódnak a színésznőn.
A követők reakciója
A rajongók gyorsan Selena Gomez védelmére keltek, és tömegesen kezdték el követni Kylie Jennert. Az első néhány napban 124 711 követő hagyta el Jenner profilját, de a következő héten ez a szám már közel 750 000-re nőtt. Hailey Bieber sem úszta meg szárazon, ő állítólag 922 000 követőt vesztett ugyanebben az időszakban.
Jenner megpróbálta tisztázni a helyzetet egy kommentben: ‘Ez már túlzás. Soha nem akartam bántani Selenát, és nem is láttam a szemöldökös posztját! Semmiségből csináltok nagy ügyet. Ez nevetséges.’ Gomez is igyekezett csillapítani a kedélyeket, kijelentve, hogy ő Kylie rajongója, és az egész ügy felesleges.
A közösségi média árnyoldala
Ez az eset jól mutatja, milyen gyorsan tud eszkalálódni egy félreértés a közösségi médiában. Gomez a botrány után bejelentette, hogy szünetet tart a közösségi médiától, mondván, túl idős már az ilyen felnagyított online drámákhoz.
Az eset rávilágít arra is, mennyire törékeny lehet egy híresség online jelenléte, és milyen gyorsan változhat a rajongók véleménye.
Azóta a kedélyek lecsillapodtak, és Kylie Jenner továbbra is az egyik legnépszerűbb Instagram-személyiség. Selena Gomez pedig nemrég jelentette be eljegyzését Benny Blanco producerrel – éppen az Instagramon.
Ez az eset emlékeztet minket arra, hogy a közösségi média világában minden poszt, minden megosztás potenciális forrása lehet egy nagyobb vitának vagy félreértésnek. Még a legnagyobb sztárok sem immunisak az online világ gyors ítélkezésével szemben.