Mandy Moore kiakadt az Amazon érzéketlen kiszállítása miatt
Mandy Moore színésznő nyilvánosan bírálta az Amazont, miután a cég csomagot kézbesített anyósa és apósa leégett házához Los Angelesben. Az eset rávilágít a nagyvállalatok felelősségére katasztrófahelyzetekben.

A Los Angeles-i erdőtüzek Mandy Moore családját is érintették. Bár sikerült biztonságba kerülniük, érzelmileg még mindig feldolgozzák a történteket. Éppen ezért a színésznő nem tudta szó nélkül hagyni, amikor egy nagyvállalat érzéketlenül reagált a tragédiára.
Amazon kiszállítás a romok közé
Február 11-én Moore az Instagram-történetében osztotta meg felháborodását, miután az Amazon csomagot kézbesített anyósa és apósa házához, amely már nem létezik, mivel a Los Angeles-i tüzek porig égették. „Jobban is csinálhatnád, Amazon. Nem lehetne jobb belátást tanúsítani, mint hogy csomagot hagyjanak egy már nem létező lakóhelyen? Ez az anyósom és apósom otthona” – írta egy fotó fölé, amelyen egy magányos csomag látható a leégett ház romjai között.

Az Amazon bocsánatkérése
Moore bejegyzését követően az Amazon nyilvános bocsánatkéréssel és válasszal reagált az érzéketlen kézbesítésre. „Felvettük a kapcsolatot Moore asszonnyal Instagramon keresztül, hogy bocsánatot kérjünk, és további információkat kérjünk az anyósától és apósától, hogy jobban kivizsgálhassuk, mi történt” – nyilatkozta Steve Kelly, az Amazon szóvivője a Page Six-nek.
„Heteken át arra figyelmeztettük a nevünkben kézbesítőket Dél-Kaliforniában, hogy körültekintően járjanak el az erdőtüzek által érintett területeken – különösen, ha sérült házhoz kell kézbesíteniük” – folytatódott a nyilatkozat. „Ez nyilvánvalóan nem történt meg ebben az esetben.”

Családi összefogás a nehéz időkben
Miután elvesztették otthonukat az erdőtüzekben, Moore, férje Taylor Goldsmith és családjuk Hilary Duff és Matthew Koma otthonában húzták meg magukat, amíg talpra állnak. Taylor testvére, Griffin január 13-án Instagram-bejegyzésében köszönte meg barátaik segítségét: „Drága barátaink, @matthewkoma és @hilaryduff bölcsen úgy döntöttek, hogy GoFundMe gyűjtést indítanak számunkra, hogy segítsenek mindenben a továbbiakban. Nem is beszélve arról, hogy jelenleg ők szállásolják el a testvérem családját.”
Az eset rávilágít arra, hogy a nagyvállalatok felelőssége nem ér véget a szolgáltatás nyújtásánál – különösen katasztrófahelyzetekben fontos az empátia és a körültekintés. Ugyanakkor a történet pozitív oldala a családi és baráti összefogás ereje, amely segít átvészelni a nehéz időszakokat.