Meghan Markle As Ever márkájának első vásárlója
Meghan Markle nemrég indította el As Ever nevű életmód márkáját, amelynek első terméke egy különleges eperlekvár volt. Most kiderült, ki kapta az első számozott üveget.
Az As Ever márka születése
Tavaly tavasszal Meghan Markle bejelentette új életmód márkáját, amely eredetileg az American Riviera Orchard nevet viselte, de nemrég As Ever-re változott. A márka első terméke egy eperlekvár volt, amelyből mindössze 50 üveg készült. Ezeket Meghan személyesen számozta és küldte el hírességeknek.

Olyan sztárok, mint Mindy Kaling, Chrissy Teigen és Kris Jenner büszkén mutatták be a közösségi médiában a számozott lekvárjaikat. A rajongók izgatottan találgatták, vajon ki kaphatta az első számú üveget.
A nagy leleplezés
A válasz most Meghan új Netflix-sorozatában, a „With Love, Meghan”-ben derült ki. Az első számú lekvárt nem más kapta, mint Meghan édesanyja, Doria Ragland. Ez sokakat meglepett, hiszen sokan arra tippeltek, hogy Harry herceg lehetett a szerencsés.

„Az emberek nagyon személyesen vették a hierarchiát” – mondta Meghan a műsorban. „Bárki, aki kapott belőle, remélem, érezte, hogy szerettem volna megosztani vele ezt az élményt.”
Celebek reakciói
Mindy Kaling színésznő „élete egyik legglam pillanatának” nevezte, amikor megkapta a lekvárt. Kíváncsi volt a számozás módszerére is: „Nagyon hierarchikus személyként azt gondoltam, kik ezek az emberek? Az alacsonyabb szám tesz engem különlegesebbé?”
Meghan válasza egyértelmű volt: „Ez nem rangsorolás volt! Egyszerűen csak meg akartam osztani őket, aztán az emberek kezdték nagyon személyesen venni.”

Az As Ever jövője
Február 18-án Meghan Instagram-oldalán jelentette be a márka névváltoztatását. Az As Ever név már hetekkel korábban felbukkant a hercegnő posztjaiban, amikor „As ever, Meghan” aláírással zárta üzeneteit.
A márka következő terméke valószínűleg málnalekvár lesz, legalábbis erre utal egy nemrég közzétett hangulattábla. Meghan megerősítette: „Természetesen lesznek gyümölcskonzervek. Azt hiszem, mindannyian tisztában vagyunk vele, hogy a lekvár az én lekvárjaim.”
Az As Ever márka hamarosan további termékekkel is jelentkezik. „Sok más termék is van, amit imádok, és itt az ideje, hogy megosszam őket veletek” – ígérte Meghan. „Alig várom, hogy láthassátok.”
Összefoglaló
Meghan Markle As Ever márkája izgalmas kezdetet tudhat maga mögött. Az első, limitált szériás eperlekvár nagy sikert aratott a hírességek körében, és most kiderült, hogy az első üveget Meghan édesanyja kapta. A márka a jövőben további termékekkel bővíti kínálatát, így a rajongók izgatottan várhatják az újdonságokat.