back to top

Meghan Markle kertészkedik: Hollywoodi glamour Montecitóban

Meghan Markle kertészkedése: Hollywoodi glamour és új üzleti vállalkozás

Meghan Markle, a sussexi hercegnő, legújabb Instagram-posztjában a kertészkedés örömeit mutatja be, miközben új márkáját, az As Evert népszerűsíti. A fotón Audrey Hepburn stílusát idéző öltözékben látható, amint citromot szed montecitói kertjében.

Meghan Markle kertészkedik: Hollywoodi glamour Montecitóban-1
Meghan Markle citromot szed a kertjében (Forrás: Instagram/@asever)

Hollywoodi glamour a kertben

A hercegnő egy egyszerű, térdig érő chambray nyári ruhát és széles karimájú fehér kalapot visel a képen, amely tökéletesen védi a kaliforniai napsütéstől. Haját kontyba fogta, és arany nyaklánccal, valamint karkötőkkel egészítette ki megjelenését. A poszt képaláírásában Audrey Hepburn híres idézetét osztotta meg: „Kertet ültetni annyit jelent, mint hinni a holnapban.”

Nem ez az első alkalom, hogy Markle stílusát Hepburnéhez hasonlítják. Esküvőjén és számos más alkalommal is Givenchy ruhát viselt, utalva ezzel a legendás hollywoodi színésznő és a divatház ikonikus kapcsolatára. 2017-ben még szemöldökét is Hepburn stílusában formáztatta.

Kertészkedés mint szenvedély és üzlet

Meghan Markle kertészkedik: Hollywoodi glamour Montecitóban-2
Meghan Markle a With Love, Meghan című Netflix-sorozatban (Fotó: Netflix)

Markle kertészkedés iránti szenvedélye új Netflix-sorozatában, a „With Love, Meghan”-ben is megmutatkozik. A hercegnő a műsorban saját kertjéből származó alapanyagokból készít ételeket barátai számára. „Imádok embereket etetni. Azt hiszem, ez lehet a szeretetnyelvem” – magyarázza a sorozat hatodik epizódjában.

A kertészkedés azonban nem csupán hobbi Markle számára – üzleti vállalkozássá is vált. Az As Ever termékpalettájának fontos részét képezik a lekvárok és befőttek.

As Ever: Meghan Markle új életmódmárkája

Meghan Markle kertészkedik: Hollywoodi glamour Montecitóban-3
Az As Ever márka termékei (Forrás: People Magazine)

Markle már tavaly március óta készül az életmódmárka elindítására. Az eredetileg America Riviera Orchard néven tervezett brand nemrég As Ever-re változtatta nevét. A People magazin szerint a termékek között szerepelnek gyógyteák, palacsintapor, ehető virágszirmok, vajas keksz, limitált kiadású vadvirágméz és Markle jellegzetes málnalekvárai is.

A hercegnő a márka első hírlevelében így írt a termékekről: „Arra terveztük őket, hogy a hétköznapi pillanataitokat emlékekké változtassák, hogy egy egyszerű reggelit életetek gyönyörű pillanatfelvételévé alakítsanak, és hogy kedvesek legyetek magatokhoz, teret adva a kegyelemnek, amikor nem minden a terv szerint alakul.”

Összegzés

Meghan Markle legújabb vállalkozása, az As Ever, tökéletesen ötvözi a hercegnő kertészkedés iránti szenvedélyét és üzleti érzékét. A hollywoodi glamourt idéző megjelenése és a természetközeli életmód népszerűsítése jól tükrözi Markle sokoldalúságát és azt az utat, amelyet a királyi családtól való távozása óta bejárt.

Exit mobile version