Meghan Markle életmód márkája belép az alkoholpiacra
Meghan Markle As Ever márkája július 1-jén mutatta be első alkoholos termékét, egy exkluzív rozé bort. A vállalat tervei szerint ez csak a kezdet az alkoholos italok kínálatának bővítésében.
Napa Valley-i rozé debütál Diana hercegnő születésnapján
Az As Ever 2023-as Napa Valley-i rozéja július 1-jén, éppen Meghan anyósa, Diana hercegnő születésnapján kerül piacra. A Sussex-i hercegnő által megálmodott bor palackja 30 dollárba kerül, és a márka szerint ez csak „egy gondosan válogatott kollekció első darabja”.

A rozé különböző kiszerelésekben is elérhető lesz: három palackos szett 90 dollárért, fél karton 159 dollárért, illetve teljes karton 300 dollárért vásárolható meg.
Könnyed és ünnepélyes ízvilág
A márka a rozét „könnyű, friss és könnyed ünnepélyességű” borként jellemzi. Az As Ever szerint a termék „kifinomult, száraz és frissítő”, és a „nyár legjobb pillanataihoz tervezték – a vacsorává nyúló ebédektől kezdve a napsütötte hétvégékig, ahol csak a nevetés hangosabb a zenénél”.

A bor egyedi keveréke „megragadja az ünneplés lényegét, és arra invitálja a borkedvelőket, hogy koccintással ünnepeljék meg az élet fontos pillanatait – legyenek azok nagyok vagy kicsik”.
Bővülő kínálat és jövőbeli tervek
Az As Ever nem áll meg a rozénál. A vállalat tervei között szerepel egy Méthode Champenoise eljárással készült Napa Valley-i pezsgő bevezetése a közeljövőben, valamint további borfajták is követni fogják ezt.

A márka közlése szerint folyamatosan bővítik majd a kínálatot, és olyan új termékeket vezetnek be, amelyek „ösztönzik az örömteli és tudatos életmódot”.
Összefoglaló
Meghan Markle As Ever márkája merész lépést tett az alkoholos italok piacára lépve. A Napa Valley-i rozé bevezetése csak az első lépés egy átfogó borkollekció kialakításában. A hercegnő személyes érintettségével és a márka életmód-központú filozófiájával az As Ever izgalmas új szereplője lehet a prémium borok piacának.