back to top
18.3 C
Budapest
péntek, április 18, 2025
spot_img
Továbbiak

    Meghan Markle termékei: Királyi áron, közönséges íz?

    Meghan Markle ‘As ever’ márkája: Királyi áron, átlagos minőség?

    Meghan Markle, a Sussex-i hercegnő ‘As ever’ márkája alatt futó termékek vegyes fogadtatásban részesültek a fogyasztók és kritikusok körében. A magas árak ellenére a vélemények megoszlanak a minőségről és az egyediségről.

    Málnadzsem: Átlagos íz, királyi ár

    A Post ételkritikusa szerint a málnadzsem „ugyanolyan ízű, mint bármelyik szupermarketben kapható termék”. Bár finomnak találta, hiányolta az egyediséget. Mások savasnak és cukorszegénynek ítélték, megkérdőjelezve, hogy egyáltalán dzsemnek nevezhető-e. Az ár sem kedvező: 200 gramm több mint 5000 forintba kerül.

    Süteménykeverék és virágszirom: Vegyes fogadtatás

    A süteménykeveréket ízetlennek és rossz állagúnak találták a vásárlók. A virágszirom-keverék kapta a legkeményebb kritikát: a tesztelők szerint kellemetlen szagú, és a ’90-es évek potpourri illatosítóira emlékeztet.

    Borsmenta tea: Semleges fogadtatás

    A borsmenta tea kapta a legkevesebb kritikát, de dicséretet sem. A tesztelők „semmilyennek” minősítették, ami sem nem rossz, sem nem kiemelkedő.

    Összehasonlítás: III. Károly király lekvárjai

    Érdekes párhuzam, hogy III. Károly király már évtizedek óta árul bio lekvárokat a Cornwall hercegség birtokáról. Ezek a termékek feleáron kaphatók Meghan termékeihez képest, és az eladásokból származó bevétel egy részét jótékony célokra fordítják.

    Összegzés

    Meghan Markle ‘As ever’ márkája vegyes fogadtatásban részesült. Míg a termékek gyorsan elfogynak a polcokról, a kritikusok és vásárlók véleménye megoszlik. A magas árak és az átlagosnak ítélt minőség közötti ellentmondás kérdéseket vet fel a márka jövőbeli sikerességével kapcsolatban.

    Ezek is érdekelhetnek

    Ezt se hagyd ki!