Meghan Markle új életmód márkája és Netflix-sorozata
Meghan Markle, Sussex hercegnője elindította As Ever nevű életmód márkáját és ezzel egyidőben debütált Netflix-sorozata is. A hercegnő első hírlevelében részletesen bemutatta új vállalkozását és termékeit.

The Tig blog újragondolva
Március 4-én, a „With Love, Meghan” című Netflix életmód sorozatának premierjével egy időben Meghan Markle elküldte első As Ever hírlevelét „Üdvözlet az örömben” címmel. A levélben utalt korábbi életmód blogjára, a The Tig-re, amely 2014-től 2017-ig működött, mielőtt eljegyezte volna Harry herceg.
„Bár sok minden megváltozott azóta, sok minden ugyanolyan maradt” – írta Meghan. „Még mindig táncolok a konyhában, kísérletezem receptekkel, piszkos lesz a kezem a kertben, nevetek a barátaimmal túl sok pohár bor mellett, és váltok a randira méltó ruha és az otthoni kényelmes melegítő között.”

As Ever termékek: a lekvártól a teáig
Meghan elárulta, hogy az As Ever termékek célja „a hétköznapi pillanatok emlékké varázsolása”. A kínálatban szerepelnek gyógynövényteák (citrom-gyömbér, hibiszkusz és borsmenta), palacsinta mix, virágos cukordekoráció, vajas keksz, limitált kiadású vadvirágméz lépesméz darabokkal, és természetesen a híres lekvár – a termék, amely az egész márkát elindította.
Az As Ever termékei között megtalálható a málnalekvár, amely várhatóan tavasszal kerül forgalomba az Egyesült Államokban az asever.com weboldalon.
Netflix partnerség és jövőbeli tervek
Meghan megerősítette, hogy az As Ever márkát a Netflixszel partnerségben fejleszti. A „With Love, Meghan” sorozat szintén a streaming platformon debütált, bemutatva a hercegnő életmódját és új vállalkozását.
„Még sok minden jön, és alig várom, hogy megoszthassam veletek” – zárta levelét Meghan, a már ismerős „As ever, Meghan” aláírással.
Összefoglaló
Meghan Markle As Ever márkája izgalmas új fejezetet nyit a hercegnő életében, ötvözve korábbi blogjának szellemét új vállalkozói ambícióival. A termékpaletta a házi készítésű lekvártól a luxus teákig terjed, tükrözve Meghan személyes ízlését és életmódját. A Netflix-partnerség pedig biztosítja, hogy az As Ever ne csak termékeket, hanem egy teljes életmód-élményt kínáljon rajongóinak.