Kezdőlap Sztárok Külföldi Sztárok

Meghan Markle új életmódmárkája: As Ever bemutatkozik

Meghan Markle Addresses Lifestyle Brand Name Controversy and Those Who Gave Her the "Grace to Make Mistakes"

Meghan Markle újragondolta életmódmárkáját

Meghan Markle, a Sussex-i hercegnő nemrég bejelentette életmódmárkájának új nevét: As Ever. A korábban American Riviera Orchard néven ismert brand átalakulása izgalmas fejleményeket ígér.

Meghan Markle új életmódmárkája: As Ever bemutatkozik-1

Új név, új lehetőségek

Közel egy évvel az eredeti bejelentés után, Meghan Markle februárban Instagram-posztban osztotta meg a döntését a márka átnevezéséről. Az As Ever név 2022 óta várt arra, hogy napvilágot lásson. A hercegnő elmagyarázta, hogy bár az American Riviera név kedves volt számára, túlságosan korlátozta a márka lehetőségeit.

„Az American Riviera nagyszerűen hangzott, hiszen ez a környékem beceneve. De ez csak a helyben gyártott és termesztett dolgokra korlátozta volna a márkát” – nyilatkozta Meghan.

Meghan Markle új életmódmárkája: As Ever bemutatkozik-2

Netflix partnerség és személyes fejlődés

A People magazinnak adott interjújában Meghan őszintén beszélt a márkaépítés kihívásairól. „Rengeteg fordulat volt, még a névvel kapcsolatban is. Menet közben kellett rájönnöm sok mindenre” – vallotta be. A hercegnő hálás azoknak, akik megértéssel fogadták a folyamat során elkövetett hibáit.

A márka átnevezése mellett Meghan új Netflix-sorozata, a „With Love, Meghan” is késedelmet szenvedett a kaliforniai erdőtüzek miatt. A március 4-én debütáló műsorban a hercegnő főzés, kertészkedés és szórakoztatás közben lesz látható.

Vállalkozó nő, nem influenszer

Meghan hangsúlyozta, hogy nem tekinti magát sem hagyományos háziasszonynak, sem influenszernek. „Vállalkozónak és női alapítónak tartom magam. Ha a márka végül befolyásos lesz, az nagyszerű” – mondta.

A sorozat üzenete szerint nem a tökéletesség a cél, hanem hogy „azt tedd, amit tudsz, és szeretettel csináld”.

Összefoglaló

Meghan Markle As Ever márkája és új Netflix-sorozata izgalmas betekintést nyújt a hercegnő vállalkozói oldalába. A márka átnevezése és a műsor bemutatója jelzi, hogy Meghan kész új kihívásokkal szembenézni, miközben saját útját járja az üzleti világban.

Exit mobile version