Meghan Markle bemutatta régóta várt As ever életmódmárkáját
A Sussex-i hercegnő, Meghan Markle végre elindította saját életmódmárkáját, az As evert, amely a hétköznapokat hivatott különlegessé varázsolni.

A várva várt bejelentés
Több mint egy év várakozás után végre elérkezett a pillanat: Meghan Markle As ever márkájának termékei, köztük a sokat emlegetett málnalekvár, ezen a héten kerülnek forgalomba. A hercegnő március 31-én, egy hírlevélben jelentette be a hírt az As ever feliratkozóinak.
„Amióta csak az eszemet tudom, arról álmodtam, hogy egyszerű módokon tegyem különlegessé a hétköznapokat” – írta Meghan. „Mindig is tudtam, hogy ezeket az ötleteket valódi termékekké szeretném alakítani, olyan gyönyörű darabokká, amelyek kapcsolatot teremtenek és ünneplik a csendes, jelentőségteljes pillanatokat.”

Az As ever kollekció első darabjai
Az As ever kollekció első kiadása nemcsak Meghan híres málnalekvárját tartalmazza, hanem több más terméket is:
- Citrom-gyömbér teakeverék
- Palacsintapor
- Vadvirágméz lépesméz darabokkal
- Virágszirmok díszítéshez
- Gyógynövényes hibiszkusz tea
- Gyógynövényes borsmenta tea
- Vajas keksz virágszirmokkal
„Minden termék azokat a módokat tükrözi, ahogyan én gondoskodom az életemben fontos emberekről” – magyarázta Meghan.

Több mint egy márka
Az As ever weboldala szerint „Az As ever több mint egy márka – ez egy szeretetnyelv”. A lifestyle brand „olyan termékek gyűjteménye, amelyek mindegyike Meghan régóta tartó szenvedélyéből, a főzésből, vendéglátásból és a könnyedén történő háziasszonyságból merít ihletet”.
„Ez a gondosan összeállított kollekció arra hivatott, hogy felemelje a mindennapjaidat és örömteli pillanatokat inspiráljon” – olvasható a weboldalon.

Személyes üzenet Meghantől
A hercegnő személyes üzenetet is küldött rajongóinak: „Remélem, amikor látod, milyen keményen dolgoztam ezeken a termékeken, bátorítást kapsz arra, hogy bármit is hoz az élet, te is képes vagy rá. Az értéked, a kreativitásod, az örömöd – ez vagy te, ahogy mindig is voltál és mindig is leszel. Te vagy te – As ever, és örökké.”

Meghan zárásként hozzátette: „Valaki egyszer azt mondta nekem, hogy a legnagyobb kockázat, amit vállalhatsz, az, ha egyáltalán nem vállalsz kockázatot. Most, gondos tervezés és előkészítés után (miközben szülőként is helyt álltam!), eljött az idő, hogy az As evert az otthonomból a tiédbe vigyem, hogy könnyedén, mégis jelentőségteljes módon tedd különlegessé a hétköznapokat.”
Összefoglaló
Meghan Markle As ever márkája izgalmas új fejezetet nyit a hercegnő életében. A gondosan összeállított termékcsalád nemcsak Meghan személyes ízlését és értékeit tükrözi, de lehetőséget ad rajongóinak, hogy otthonukba csempésszék a montecitói életérzést. Az As ever nem csupán egy újabb celebrity brand, hanem egy olyan koncepció, amely a mindennapok apró örömeire és a kapcsolatok fontosságára hívja fel a figyelmet.