back to top
-0.4 C
Budapest
hétfő, április 7, 2025
spot_img
Továbbiak

    Meghan Markle új életmódmárkája: As ever debütál

    Meghan Markle bemutatta régóta várt As ever életmódmárkáját

    A Sussex-i hercegnő, Meghan Markle végre elindította saját életmódmárkáját, az As evert, amely a hétköznapokat hivatott különlegessé varázsolni.

    Meghan Markle új életmódmárkája: As ever debütál-1

    A várva várt bejelentés

    Több mint egy év várakozás után végre elérkezett a pillanat: Meghan Markle As ever márkájának termékei, köztük a sokat emlegetett málnalekvár, ezen a héten kerülnek forgalomba. A hercegnő március 31-én, egy hírlevélben jelentette be a hírt az As ever feliratkozóinak.

    „Amióta csak az eszemet tudom, arról álmodtam, hogy egyszerű módokon tegyem különlegessé a hétköznapokat” – írta Meghan. „Mindig is tudtam, hogy ezeket az ötleteket valódi termékekké szeretném alakítani, olyan gyönyörű darabokká, amelyek kapcsolatot teremtenek és ünneplik a csendes, jelentőségteljes pillanatokat.”

    Meghan Markle új életmódmárkája: As ever debütál-2

    Az As ever kollekció első darabjai

    Az As ever kollekció első kiadása nemcsak Meghan híres málnalekvárját tartalmazza, hanem több más terméket is:

    • Citrom-gyömbér teakeverék
    • Palacsintapor
    • Vadvirágméz lépesméz darabokkal
    • Virágszirmok díszítéshez
    • Gyógynövényes hibiszkusz tea
    • Gyógynövényes borsmenta tea
    • Vajas keksz virágszirmokkal

    „Minden termék azokat a módokat tükrözi, ahogyan én gondoskodom az életemben fontos emberekről” – magyarázta Meghan.

    Meghan Markle új életmódmárkája: As ever debütál-3

    Több mint egy márka

    Az As ever weboldala szerint „Az As ever több mint egy márka – ez egy szeretetnyelv”. A lifestyle brand „olyan termékek gyűjteménye, amelyek mindegyike Meghan régóta tartó szenvedélyéből, a főzésből, vendéglátásból és a könnyedén történő háziasszonyságból merít ihletet”.

    „Ez a gondosan összeállított kollekció arra hivatott, hogy felemelje a mindennapjaidat és örömteli pillanatokat inspiráljon” – olvasható a weboldalon.

    Meghan Markle új életmódmárkája: As ever debütál-4

    Személyes üzenet Meghantől

    A hercegnő személyes üzenetet is küldött rajongóinak: „Remélem, amikor látod, milyen keményen dolgoztam ezeken a termékeken, bátorítást kapsz arra, hogy bármit is hoz az élet, te is képes vagy rá. Az értéked, a kreativitásod, az örömöd – ez vagy te, ahogy mindig is voltál és mindig is leszel. Te vagy te – As ever, és örökké.”

    Meghan Markle új életmódmárkája: As ever debütál-5

    Meghan zárásként hozzátette: „Valaki egyszer azt mondta nekem, hogy a legnagyobb kockázat, amit vállalhatsz, az, ha egyáltalán nem vállalsz kockázatot. Most, gondos tervezés és előkészítés után (miközben szülőként is helyt álltam!), eljött az idő, hogy az As evert az otthonomból a tiédbe vigyem, hogy könnyedén, mégis jelentőségteljes módon tedd különlegessé a hétköznapokat.”

    Összefoglaló

    Meghan Markle As ever márkája izgalmas új fejezetet nyit a hercegnő életében. A gondosan összeállított termékcsalád nemcsak Meghan személyes ízlését és értékeit tükrözi, de lehetőséget ad rajongóinak, hogy otthonukba csempésszék a montecitói életérzést. Az As ever nem csupán egy újabb celebrity brand, hanem egy olyan koncepció, amely a mindennapok apró örömeire és a kapcsolatok fontosságára hívja fel a figyelmet.

    Ezek is érdekelhetnek

    Ezt se hagyd ki!