back to top

Meghan Markle új életmódmárkája: As Ever debütál

Meghan Markle bemutatta új életmódmárkáját

Meghan Markle, a sussexi hercegnő izgalmas bejelentést tett: As Ever névre keresztelt életmódmárkája hamarosan debütál a piacon. A kollekció személyes inspirációból született termékeket kínál.

Meghan Markle új életmódmárkája: As Ever debütál-1

Meghan Markle betekintést engedett montecitói életébe, miközben bejelentette újonnan átnevezett életmódmárkája, az As Ever hivatalos termékbevezetését. A sussexi hercegnő egy kedves kulisszák mögötti fotót osztott meg egy promóciós fotózásról, amelyen egyik imádnivaló kutyája is feltűnik.

A képen Markle egy elefántcsontszínű, bő ujjú blúzban látható, amint egy kültéri étkezőasztalnál ül. Az asztalon ínycsiklandó terítéket láthatunk friss gyümölcsökkel, péksüteményekkel és természetesen lekvárral. Mellette ül mentett kutyája, Mama Mia, aki mancsait Markle ölébe teszi. „Ez a mi hetünk @aseverofficial” – írta a hercegnő, utalva arra, hogy a termékek bevezetése hamarabb érkezik, mint azt sokan gondolnák.

Személyes inspirációból született termékek

Meghan Markle új életmódmárkája: As Ever debütál-2

A sussexi hercegnő ma egy hírlevelet küldött ki „Szeretettel készítve” tárgysorral, amelyben bejelentette, hogy a márka termékei hivatalosan is megvásárolhatók lesznek ezen a héten.

„Nagyon izgatott vagyok, hogy bemutathatom nektek az As Ever kollekciót ezen a héten” – írta Meghan a hírlevélben. „Minden termék azokból a módokból merít ihletet, ahogyan én gondoskodom az életemben lévő emberekről. Ilyen például a citromos-gyömbéres teakeverék, amely egy egyszerűsített változata annak a meleg italnak, amit otthon készítek friss, kertből szedett citromokkal. Vagy a palacsintatészta-keverék, amely egy átlagos hétvégi reggelit nosztalgikus élménnyé varázsol. A palacsinta a franciaországi hátizsákos utazásaimra emlékeztet diákkoromból.”

Az As Ever márka története

Meghan Markle új életmódmárkája: As Ever debütál-3

Meghan kiemelte a málnalekvárt, amely a kollekció inspirációja lett, és a márka középpontjába került, amikor 2024-ben American Riviera Orchard néven bejelentette, és 50 barátjának, köztük Kris Jennernek, Chrissy Teigennek és Mindy Kalingnak küldött kóstolót. Idén a hercegnő úgy döntött, hogy „As Ever”-re változtatja a nevet, csaknem egy évvel a termékcsalád bejelentése után.

A sussexi hercegnő a hírlevelet azzal zárta, hogy „gondos tervezés és előkészítés után (miközben szülőként is helyt álltam!), eljött az ideje, hogy az As Evert az otthonomból a tiétekbe vigyem, hogy könnyedén, mégis jelentőségteljes módon tehessétek különlegessé a hétköznapokat”, és a levelet „As ever, Meghan” aláírással zárta.

Összefoglalás: Meghan Markle, a sussexi hercegnő új fejezetet nyit életében az As Ever márka bevezetésével. A személyes élményekből merített inspiráció és a minőségi alapanyagok ötvözésével olyan termékeket kínál, amelyek a hétköznapokat tehetik különlegessé. A málnalekvártól a teakeverékig minden termék Meghan életének egy-egy szeletét tükrözi, és most ezt az élményt osztja meg a rajongóival.

Exit mobile version