back to top
25.4 C
Budapest
kedd, július 15, 2025
spot_img
Továbbiak

    Meghan Markle új életmódmárkája: As Ever részletek

    Meghan Markle új életmódmárkája: As Ever

    A sussexi hercegné, Meghan Markle nemrég jelentette be életmódmárkája, az As Ever újraindítását. Az Instagram-posztok és a hangulattábla számos részletet elárulnak a várható termékekről és a márka személyes jellegéről.

    Meghan Markle új életmódmárkája: As Ever részletek-1

    Személyes elemek és termékötletek

    Február 20-án Meghan Markle közzétett egy hangulattáblát, amely betekintést enged az As Ever márka világába. A tábla tartalmaz utalásokat a várható termékekre, mint például a málnalekvár címkéje, de személyes elemeket is, mint Archie herceg kézírásával írt neve egy zöld csillagban.

    A hercegné lánya, Lilibet hercegnő is szerepelt a héten közzétett képeken. Az As Ever új weboldalán egy lélegzetelállító fotón látható, ahogy édesanyjával kézen fogva sétál egy zöld környezetben, mindketten mezítláb és fehérben.

    Meghan Markle új életmódmárkája: As Ever részletek-2

    Utalások a The Tig blogra

    A hangulattábla számos visszautalást tartalmaz Meghan korábbi életmód blogjára, a The Tig-re, amelyet 2014-ben indított és 2017-ben zárt be. Inspiráló idézetek és vicces mondások mellett személyes fotók és emlékek is helyet kaptak a táblán.

    Néhány érdekes elem a tábláról:

    • „I love you with all my butt” feliratú papír a The Tig logójával
    • Rajz, ami feltehetően Meghant, Harryt és kutyájukat ábrázolja
    • Kaliforniai State Route 33 matrica
    • Kertészkedési inspirációk és ételfotók
    • Chez Panisse étterem ajándékutalványa
    Meghan Markle új életmódmárkája: As Ever részletek-3

    As Ever: Visszatérés a gyökerekhez

    Meghan a videóban, amelyben bejelentette a márka újraindítását, megerősítette, hogy az As Ever visszatérést jelent a The Tig napjaihoz. „Ez az új fejezet mindannak a kiterjesztése, amit mindig is szerettem – az étel, a kertészkedés, a vendéglátás, az átgondolt életmód és a mindennapokban rejlő öröm megtalálása” – mondta.

    A hercegné utalt arra, hogy a termékek elérhetővé válhatnak a Netflix-en március 4-én debütáló „With Love, Meghan” című műsorával egyidőben, amelyben a streaming szolgáltató üzleti partnerként is részt vesz.

    Összefoglalás

    Meghan Markle As Ever márkája izgalmas keveréke a személyes elemeknek és a professzionális életmódtermékeknek. A The Tig blog szellemiségét továbbvivő márka várhatóan étel, kertészkedés és otthoni dekoráció témákban kínál majd termékeket, miközben betekintést enged a sussexi hercegné életébe is. A rajongók izgatottan várják a márka hivatalos indulását és a kapcsolódó Netflix-sorozatot.

    Ezek is érdekelhetnek

    Ezt se hagyd ki!