back to top
31.4 C
Budapest
vasárnap, július 13, 2025
spot_img
Továbbiak

    Meghan Markle új életmódmárkája: As Ever titkai

    Meghan Markle meglepetésszerűen átnevezte életmódmárkáját

    A sussexi hercegnő váratlanul bejelentette, hogy American Riviera Orchard nevű márkája ezentúl As Ever néven folytatja működését. A változás mögött rejlő okokról és a márka jövőjéről most lerántjuk a leplet.

    Meghan Markle új életmódmárkája: As Ever titkai-1
    Meghan Markle új márkája, az As Ever logója (Forrás: InStyle)

    Meghan Markle, a sussexi hercegnő heteken át rejtélyes módon írta alá Instagram-posztjait az „As ever” kifejezéssel. Mint kiderült, ez nem csupán egy udvarias elköszönés volt, hanem előrevetítette életmódmárkájának új nevét. Az eredetileg American Riviera Orchard néven bejelentett vállalkozás február 18-án hivatalosan is As Ever névre változott.

    Rejtett jelentések az As Ever logójában

    Meghan Markle új életmódmárkája: As Ever titkai-2
    Az As Ever márka új logója tele van szimbolikus elemekkel (Fotó: InStyle)

    A babakék és fehér színekben pompázó új logó számos rejtett utalást tartalmaz. A négyzet alakú embléma közepén egy pálmafa látható, amely Santa Barbarára utal, ahol Meghan férjével, Harry herceggel és gyermekeikkel, Archie-val és Lilibettel él. A logóban két kolibri is helyet kapott, ami különleges jelentőséggel bír a család számára.

    Harry herceg 2023-as Spare című önéletrajzi könyvében említést tesz egy kolibrivel való találkozásról, amely nem sokkal II. Erzsébet királynő halála után történt. A herceg ezt jelként értelmezte, utalva arra, hogy az azték kultúrában a kolibriket újjászületett harcosoknak tekintették, míg a spanyol felfedezők „feltámadás madarainak” nevezték őket.

    As Ever: Több mint egy név

    Meghan Markle új életmódmárkája: As Ever titkai-3
    Meghan Markle és Harry herceg (Fotó: InStyle)

    Az As Ever név jelentése „ahogy mindig is volt”, és Meghan szerint tökéletesen tükrözi a márka lényegét. Egy Instagram-videóban a hercegnő elmagyarázta: „Ha 2014 óta követtetek engem a The Tig-gel [korábbi életmód blogja], tudjátok, hogy mindig is szerettem a főzést, a kézműveskedést és a kertészkedést – ez az, amit csinálok.”

    Meghan azt is megerősítette, hogy az American Riviera Orchard legismertebb terméke, az eperlekvár továbbra is része lesz az As Ever kínálatának. „Természetesen lesznek gyümölcskonzervek” – mondta. „Azt hiszem, mindannyian tisztában vagyunk vele, hogy a lekvár az én lekvárjaim.”

    Összefoglaló: Új név, régi szenvedély

    Meghan Markle As Ever márkája tehát nem csupán egy névváltoztatás, hanem a hercegnő régóta dédelgetett szenvedélyeinek újjászületése. A főzés, kertészkedés és otthonteremtés iránti szeretete most egy olyan platformban ölt testet, amely lehetővé teszi számára, hogy megossza ezeket az élményeket a rajongóival. Az új márkanév és logó mögött rejlő szimbolika pedig azt sugallja, hogy az As Ever nem csupán egy üzleti vállalkozás, hanem Meghan személyes útjának és családi értékeinek kifejeződése is.

    Ezek is érdekelhetnek

    Ezt se hagyd ki!