back to top

Meghan Markle új életmódmárkája: As Ever titkai

Meghan Markle meglepetésszerűen átnevezte életmódmárkáját

A sussexi hercegnő váratlanul bejelentette, hogy American Riviera Orchard nevű márkája ezentúl As Ever néven folytatja működését. A változás mögött rejlő okokról és a márka jövőjéről most lerántjuk a leplet.

Meghan Markle új életmódmárkája: As Ever titkai-1
Meghan Markle új márkája, az As Ever logója (Forrás: InStyle)

Meghan Markle, a sussexi hercegnő heteken át rejtélyes módon írta alá Instagram-posztjait az „As ever” kifejezéssel. Mint kiderült, ez nem csupán egy udvarias elköszönés volt, hanem előrevetítette életmódmárkájának új nevét. Az eredetileg American Riviera Orchard néven bejelentett vállalkozás február 18-án hivatalosan is As Ever névre változott.

Rejtett jelentések az As Ever logójában

Meghan Markle új életmódmárkája: As Ever titkai-2
Az As Ever márka új logója tele van szimbolikus elemekkel (Fotó: InStyle)

A babakék és fehér színekben pompázó új logó számos rejtett utalást tartalmaz. A négyzet alakú embléma közepén egy pálmafa látható, amely Santa Barbarára utal, ahol Meghan férjével, Harry herceggel és gyermekeikkel, Archie-val és Lilibettel él. A logóban két kolibri is helyet kapott, ami különleges jelentőséggel bír a család számára.

Harry herceg 2023-as Spare című önéletrajzi könyvében említést tesz egy kolibrivel való találkozásról, amely nem sokkal II. Erzsébet királynő halála után történt. A herceg ezt jelként értelmezte, utalva arra, hogy az azték kultúrában a kolibriket újjászületett harcosoknak tekintették, míg a spanyol felfedezők „feltámadás madarainak” nevezték őket.

As Ever: Több mint egy név

Meghan Markle új életmódmárkája: As Ever titkai-3
Meghan Markle és Harry herceg (Fotó: InStyle)

Az As Ever név jelentése „ahogy mindig is volt”, és Meghan szerint tökéletesen tükrözi a márka lényegét. Egy Instagram-videóban a hercegnő elmagyarázta: „Ha 2014 óta követtetek engem a The Tig-gel [korábbi életmód blogja], tudjátok, hogy mindig is szerettem a főzést, a kézműveskedést és a kertészkedést – ez az, amit csinálok.”

Meghan azt is megerősítette, hogy az American Riviera Orchard legismertebb terméke, az eperlekvár továbbra is része lesz az As Ever kínálatának. „Természetesen lesznek gyümölcskonzervek” – mondta. „Azt hiszem, mindannyian tisztában vagyunk vele, hogy a lekvár az én lekvárjaim.”

Összefoglaló: Új név, régi szenvedély

Meghan Markle As Ever márkája tehát nem csupán egy névváltoztatás, hanem a hercegnő régóta dédelgetett szenvedélyeinek újjászületése. A főzés, kertészkedés és otthonteremtés iránti szeretete most egy olyan platformban ölt testet, amely lehetővé teszi számára, hogy megossza ezeket az élményeket a rajongóival. Az új márkanév és logó mögött rejlő szimbolika pedig azt sugallja, hogy az As Ever nem csupán egy üzleti vállalkozás, hanem Meghan személyes útjának és családi értékeinek kifejeződése is.

Exit mobile version