Meghan Markle új fejezetet nyit életmódmárkájával
Meghan Markle, Sussex hercegnője bejelentette, hogy átnevezi életmódmárkáját. Az új név, As Ever, egy izgalmas fordulatot jelez a vállalkozás életében.

Meghan Markle ma reggel Instagram-oldalán jelentette be életmódmárkájának átnevezését, miközben a kulináris világ egyik legkedveltebb séfjét, Ina Gartent idézte meg megjelenésével. Az As Ever néven újjászülető vállalkozás bejelentésekor Markle egy könnyed, lenvászon inget viselt, amely Garten 47 éves szakácskönyvírói és televíziós műsorvezetői pályafutásának egyenruháját juttatta eszünkbe.
American Riviera Orchardból As Ever

Eddig a hercegnő vállalkozása az American Riviera Orchard nevet viselte, amely dél-kaliforniai lakóhelyéről kapta a nevét. Markle az Instagramon magyarázta el a névváltoztatás okait: „Tavaly azt gondoltam, hogy az ‘American Riviera’ nagyszerűen hangzik. Ez a környékem; Santa Barbara beceneve, de csak az itt gyártott és termesztett dolgokra korlátozódott.”
A hercegnő így folytatta: „Aztán jött a Netflix, nemcsak a műsor partnereként, hanem az üzleti partneremként is, ami hatalmas dolog volt. Ezért átgondoltam, és vártam egy pillanatra, hogy megosszak egy nevet, amit 2022-ben már lefoglaltam, és ez a pillanat most jött el. A név: As Ever.”
Az As Ever termékpalettája

Az As Ever, akárcsak az American Riviera Orchard, árusítani fogja azt a lekvárt, amely tavaly tavasszal szinte felrobbantotta az internetet, amikor néhány híres barátnak, köztük Kris Jennernek és Chrissy Teigennek küldtek belőle. Markle és a Netflix emellett további, még be nem jelentett termékekkel is bővítik közös kínálatukat.
„Az As Ever lényegében azt jelenti, hogy ‘ahogy mindig is volt’, és ha 2014 óta követtél engem a The Tig-gel [korábbi életmódblogja], tudod, hogy mindig is szerettem főzni, kézműveskedni és kertészkedni – ezt csinálom” – mondta Markle. „Az elmúlt néhány évben nem tudtam ugyanúgy megosztani ezt veletek, de most már tudom, így ahogy a dolgok kezdenek kiszivárogni, azt akartam, hogy először tőlem halljátok.”
Összefoglaló
Meghan Markle As Ever névre keresztelt új életmódmárkája izgalmas fejlemény a hercegnő vállalkozói pályafutásában. A Netflix partnerségével és a már ismert lekvár mellett további termékekkel bővülő kínálattal az As Ever ígéretes jövő elé néz. A márka neve és koncepciója Markle korábbi szenvedélyeit és értékeit tükrözi, miközben új lehetőségeket nyit meg számára a lifestyle piacon.