back to top
2.9 C
Budapest
szombat, február 22, 2025
spot_img
Továbbiak

    Meghan Markle új márkája: Az As Ever logó rejtett üzenete

    Meghan Markle új életmód márkájának logója több, mint meets the eye

    Meghan Markle nemrég újraindított életmód márkája, az As Ever, nagy figyelmet kapott – különösen a logója, amely mélyebb jelentést hordoz, mint azt első pillantásra gondolnánk.

    Az As Ever márka bemutatása

    Miután hetekig csigázta a rajongók kíváncsiságát személyes Instagram oldalán (január 1-je óta több posztját is „As ever” aláírással zárta), a korábban American Riviera Orchard néven ismert vállalkozás február 18-án hivatalosan is új nevet kapott. A bejelentést egy Meghan által készített videóban tették közzé.

    Február 20-án Meghan tovább bizonyította, hogy a rejtett utalások királynője, amikor feltehetően finoman leleplezte az As Ever első termékét: egy málna lekvárt. Az As Ever debütáló gyümölcskészítményének címkéi egy hangulattáblán jelentek meg, amelyet Meghan csütörtökön osztott meg a közösségi médiában.

    Meghan Markle új márkája: Az As Ever logó rejtett üzenete-1

    A logó szimbolikája

    A márka bevezetésének folytatásaként – amely magában foglalt egy weboldalt is, egy korábban nem látott fotóval Meghanről és Lilibet hercegnőről, amint egy buja kaliforniai tájban sétálnak – a vállalat logója is napvilágot látott. A címer, amely egy pálmafát ábrázol, utalva Meghan és férje, Harry herceg montecitói otthonára, két kolibrit is tartalmaz – Harry kedvencét, ahogy egy a People magazinnak nyilatkozó forrás megerősítette.

    „A madarakat és a fát körülölelő jellegzetes alakzatot szándékosan úgy tervezték, hogy egyedi és személyes emblémát hozzon létre”, mondta a forrás.

    Hummingmadarak és pálmafák: A hercegi pár szimbólumai

    Harry a 2023-as Spare című memoárjában írt a kolibrikről, különösen arról, hogy talált egyet kaliforniai otthonukban nagyanyja, II. Erzsébet királynő 2022-es halála után. Megjegyezve, hogy egyes kultúrákban a kolibriket lélekszimbólumként értelmezik, Harry azt írta: „Reménykedve, mohón, ostobán azt gondoltam: A házunk kitérő – vagy végállomás?”

    A címerbe választott pálmafa szintén szimbolikus jelentőséggel bír Meghan és Harry szerelmi történetében. Egy 2022-es interjúban a The Cut magazinnak Meghan elmesélte, hogy két összenőtt pálmafa keltette fel Harry figyelmét, amikor megtekintették azt a házat, amely végül az otthonuk lett (gyermekeikkel, Archie herceggel és Lilibet hercegnővel együtt).

    „Látod, hogy alul össze vannak kapcsolódva?” – idézte fel Meghan. „Azt mondta: ‘Szerelmem, ez mi vagyunk.'” Hozzátette: „És most minden nap, amikor Archie elmegy mellettünk, azt mondja: ‘Szia, Anya. Szia, Apa.'”

    Összefoglaló

    Meghan Markle As Ever márkájának logója nem csupán egy esztétikus dizájnelem, hanem mély személyes jelentéssel bír. A kolibrik és a pálmafa szimbolikája tükrözi a hercegi pár életének fontos momentumait és kapcsolatuk erősségét. Ez a fajta személyes touch várhatóan az As Ever termékekben és filozófiájában is megjelenik majd, egyedi karaktert kölcsönözve Meghan új vállalkozásának.

    Ezek is érdekelhetnek

    Ezt se hagyd ki!