Meghan Markle új rozéja: Időzítés és szimbolika
Meghan Markle életmód márkája, az As Ever július 1-jén dobja piacra első alkoholos termékét, egy Napa Valley-i rozét. Az időzítés több szempontból is jelentőségteljes lehet.
Kettős jelentőségű dátum
A július 1-jei dátum két okból is fontos lehet Meghan és Harry herceg számára:
- Diana hercegnő születésnapja: Ha élne, idén lenne 64 éves.
- Harry és Meghan kapcsolatának kezdete: 9 évvel ezelőtt ezen a napon kezdtek el beszélgetni Instagramon keresztül.
Az As Ever szóvivője szerint a rozé „épp időben érkezik a nyári vendéglátáshoz”. A termék leírása szerint „lágy csonthéjas gyümölcs jegyekkel, finom ásványossággal és hosszan tartó utóízzel” rendelkezik.

Gyors egymásutánban érkező termékek
Az As Ever mindössze 11 nappal korábbi termékbemutatója után jelentette be a rozé érkezését. Ez szokatlanul rövid idő, hiszen korábban közel 3 hónap telt el két termékbemutató között.
A márka korábbi termékei – lekvárok, teák, méz és egyéb élelmiszerek – rendkívül népszerűek voltak, gyakran órák alatt elfogytak a készletek.

Harry és Meghan története
Harry herceg „Spare” című memoárjában írta le, hogy 2016. július 1-jén, Diana 55. születésnapján látott meg először egy szelfit Meghanről az Instagramon. Egy közös barátjukon keresztül vette fel vele a kapcsolatot.
„Végül telefonszámot cseréltünk, és a beszélgetés áttevődött SMS-re, egészen késő éjszakáig” – írta Harry. „Ekkor döbbentem rá, milyen hihetetlen, milyen szürreális, milyen bizarr, hogy ez a maratoni beszélgetés 2016. július 1-jén kezdődött. Anyám ötvenötödik születésnapján.”

Az As Ever sikertörténete
Az As Ever szóvivője nemrég nyilatkozott az InStyle-nak a márka sikeréről: „A válasz erre a kollekcióra valóban elsöprő volt, és meghaladta várakozásainkat, még a megnövelt gyártási kapacitás mellett is.”
Meghan Markle korábban az Inc. magazinnak elmondta: „Remélem, hogy az emberek látják, hogy ez tükröződik abban, amit létrehozok és kiadok. Ez csak egy kiterjesztése önmagamnak.”

Összegzés
Meghan Markle As Ever márkájának új rozéja nem csak egy újabb termék a kínálatban. A július 1-jei megjelenés szimbolikus jelentőséggel bírhat, tisztelegve Diana hercegnő emléke előtt, és egyben ünnepelve Harry és Meghan kapcsolatának kezdetét. Az időzítés, akár véletlen, akár tudatos döntés eredménye, mindenképpen figyelemre méltó.