back to top

Meghan Markle újra hódít az Instagramon

Meghan Markle visszatérése az Instagramra és új márkája

Meghan Markle, a sussexi hercegné 50 napja tért vissza az Instagramra hét év kihagyás után, és máris nagy lépéseket tett az online jelenlétének megerősítésére.

Meghan Markle újra hódít az Instagramon-1
Meghan Markle, a sussexi hercegné (Fotó: InStyle)

Bár közel 2 millió követője van, Meghan február 19-ig csak egyetlen fiókot követett: saját, újraindított életmód márkájának, az As Ever-nek (korábban American Riviera Orchard) vadonatúj Instagram-oldalát.

As Ever: Meghan új vállalkozása

Az As Ever február 18-án csatlakozott az Instagramhoz, csaknem hét héttel azután, hogy Meghan maga is visszatért a platformra január 1-jén. A két fiók kedden egy közös Instagram-bejegyzést tett közzé, amelyen egy gyönyörűen megterített asztalt láthatunk, Meghan pedig – egy beagle kutyával az oldalán – mézet csepegtet egy croissant-ra.

Bár az As Ever már 647 000 követővel rendelkezik (és ez a szám folyamatosan nő) – köztük magával Meghannel is -, a fiók egyelőre nem követte vissza a hercegnét.

Meghan Markle újra hódít az Instagramon-2
Meghan Markle bejelenti új márkáját, az As Ever-t (Forrás: InStyle)

Meghan személyes bejelentése

Február 18-án Meghan egy személyes fiókján megosztott videóban jelentette be életmód márkájának új nevét, és azt is elárulta, mikor vásárolhatnak majd termékeket a rajongók.

„Megdöbbentő, hogy ilyen sokáig titokban tudtuk tartani” – mondta Meghan. A március 4-én debütáló Netflix-sorozatára, a „With Love, Meghan”-re utalva így folytatta: „Két hét múlva megjelenik a műsorom, amit nagyon várok. És persze a vállalkozásom is, ami iránt, azt hiszem, nagy az érdeklődés.”

Elárulta, hogy a Netflix a „partnere a vállalkozásban, ami hatalmas dolog volt”, és hogy igen, az As Ever egyik terméke a híres American Riviera Orchard eperdzsem lesz: „Azt hiszem, mindannyian tisztában vagyunk vele, hogy a dzsem az én dzsemem” – viccelődött. „De sok más termék is van, amit imádok, és most itt az ideje, hogy megosszam őket veletek.”

Új weboldal és családi pillanatok

A márka bejelentése és az új Instagram-oldal mellett az As Ever kedden új weboldalt is indított, amelyen egy eddig nem látott fotó is szerepel Meghanről és 3 éves lányáról, Lilibet hercegnőről, amint mezítláb, kéz a kézben sétálnak egy buja tájban.

Meghan az As Ever-t „egy márkának, amit én hoztam létre és amibe a szívemet-lelkemet beleadtam” nevezte, és hozzátette: „Mindig is szerettem főzni, kézműveskedni és kertészkedni – ezt csinálom. Az elmúlt években nem tudtam ugyanúgy megosztani ezt veletek, de most már igen, így ahogy a dolgok kezdenek napvilágra kerülni, azt akartam, hogy tőlem halljátok először.”

Az Instagram-videó kísérőszövegében Meghan ezt írta: „Ez az új fejezet mindannak a kiterjesztése, ami mindig is a szeretetnyelvem volt, gyönyörűen összefonva mindazt, amit nagyra becsülök – az ételt, a kertészkedést, a vendéglátást, a tudatos életmódot és az öröm megtalálását a hétköznapokban.”

Összefoglaló

Meghan Markle visszatérése az Instagramra és új márkájának, az As Ever-nek az elindítása jelentős lépés a hercegné számára. A rajongók izgatottan várják, hogy megismerhessék az új termékeket és bepillantást nyerjenek Meghan életmódjába. Az As Ever ígéretesnek tűnik, hiszen Meghan személyes szenvedélyeit és értékeit tükrözi, a főzéstől a kertészkedésen át a tudatos életmódig.

Exit mobile version