back to top
18.9 C
Budapest
péntek, június 20, 2025
spot_img
Továbbiak

    Meghan Markle újraindítja életmód márkáját As Ever néven

    Meghan Markle új fejezetet nyit életmód márkájával

    Meghan Markle, Sussex hercegnője bejelentette életmód márkája újraindítását As Ever néven, amely korábban American Riviera Orchard néven volt ismert. A márka 2025 tavaszán debütál, és számos izgalmas terméket ígér.

    Meghan Markle újraindítja életmód márkáját As Ever néven-1
    Meghan Markle bejelenti az As Ever márkát (Forrás: InStyle)

    Az As Ever márka bemutatása

    Február 18-án Meghan egy Instagram videóban jelentette be márkája új nevét és weboldalát. Az oldalon egy korábban nem látott fotó is megjelent, amelyen Meghan 3 éves lányával, Lilibet hercegnővel látható. A hercegnő, aki január 1-jén tért vissza az Instagramra hét év kihagyás után, később egy külön oldalt is megosztott az As Everről, és elárulta, mikor kezdhetnek vásárolni a rajongók.

    Az új Instagram-fiók, @aseverofficial, egy közös posztban jelent meg Meghan személyes @meghan fiókjával. A képen a hercegnő mézet csepegtet egy croissantra, mellette pedig valószínűleg híres eperdzsemje látható. A képaláírás szerint: „Szeretettel meghívjuk: As Ever, 2025 tavaszán érkezik.”

    Netflix-show és termékek

    Meghan elárulta, hogy Netflix-showja, a „With Love, Meghan” március 4-én debütál. Arra is utalt, hogy a termékek vásárlása összekapcsolódhat a műsorral. „Természetesen lesznek gyümölcskészítmények”, mondta, utalva híres eperdzsemjére. „De sok más termék is van, amit imádok, és most itt az ideje, hogy megosszam őket veletek.”

    Meghan Markle újraindítja életmód márkáját As Ever néven-2
    Meghan Markle új márkája sokféle terméket kínál majd (Fotó: InStyle)

    Az As Ever filozófiája

    Meghan így nyilatkozott új vállalkozásáról: „Ez az új fejezet annak kiterjesztése, ami mindig is a szeretetnyelvem volt – gyönyörűen szövi egybe mindazt, amit nagyra becsülök: az ételt, a kertészkedést, a vendéglátást, a megfontolt életmódot és a mindennapokban rejlő öröm megtalálását.”

    Az As Ever Instagram-fiókja gyorsan népszerűvé vált, február 19-én reggel már 641 000 követővel rendelkezett. A profil leírása egyszerűen ennyi: „By @meghan. Established 2025.”

    Összefoglaló

    Meghan Markle As Ever márkája izgalmas új fejezetet nyit a hercegnő életében. A 2025 tavaszán debütáló márka ígérete szerint ötvözi Meghan szenvedélyeit: a gasztronómiát, a kertészkedést és a tudatos életmódot. A rajongók izgatottan várják, hogy megismerhessék a termékeket, és hogy hogyan kapcsolódik majd össze a márka Meghan közelgő Netflix-showjával.

    Ezek is érdekelhetnek

    Ezt se hagyd ki!