back to top
30.4 C
Budapest
vasárnap, június 22, 2025
spot_img
Továbbiak

    Meghan Markle újraindítja életmód márkáját új névvel

    Meghan Markle megújult életmód márkája: As Ever

    Meghan Markle, Sussex hercegnője bejelentette életmód márkájának új nevét és koncepcióját. Az As Ever névre keresztelt brand a korábbi American Riviera Orchard helyébe lép, és szélesebb termékpalettát kínál majd.

    Titokban tartott névváltás

    A hercegné január 1-je óta rejtélyes módon az „As Ever” aláírást használta Instagram-posztjaiban, ami utólag kiderült, hogy az új márkanévre utalt. Február 18-án végül hivatalosan is bejelentette a változást, közel egy évvel az American Riviera Orchard első beharangozása után.

    Meghan Markle újraindítja életmód márkáját új névvel-1
    Meghan Markle új életmód márkájának bejelentése (Fotó: Getty Images)

    Netflix-partnerség és bővülő termékskála

    Egy Instagram-videóban Meghan elárulta, hogy az új név lehetővé teszi számára a termékskála bővítését, túllépve Santa Barbara környékén. A Netflix nemcsak a közelgő „With Love, Meghan” című műsor partnere, hanem az As Ever üzleti partnere is lett.

    Meghan Markle újraindítja életmód márkáját új névvel-2
    Meghan Markle az As Ever bejelentő videójában (Forrás: Instagram)

    „Az As Ever lényegében azt jelenti, hogy ‘ahogy mindig is volt’, és ha 2014 óta követtek a The Tig blogommal, tudjátok, hogy mindig is szerettem a főzést, a kézművességet és a kertészkedést – ez az, amit csinálok” – magyarázta Meghan a videóban.

    Több mint lekvár

    Bár az American Riviera Orchard eper lekvárja nagy sikert aratott tavaly tavasszal, amikor 50 híresség, köztük Kris Jenner és Mindy Kaling is kapott kóstolót, Meghan hangsúlyozta, hogy az As Ever ennél sokkal többet kínál majd.

    Meghan Markle újraindítja életmód márkáját új névvel-3
    Meghan Markle és Prince Harry egy korábbi eseményen (Fotó: Getty Images)

    „Természetesen lesznek gyümölcskonzervek. Azt hiszem, mindannyian tisztában vagyunk vele, hogy a lekvár az én lekvárommá vált. De sok más termék is van, amit szeretek, és most itt az ideje, hogy megosszam ezeket veletek” – ígérte a hercegné.

    Személyes márka, szélesebb kínálat

    Az Instagram-poszt kísérőszövegében Meghan részletesebben kifejtette az As Ever koncepcióját: „Ez az új fejezet mindannak a kiterjesztése, ami mindig is a szeretetnyelvem volt – gyönyörűen összefonva mindent, amit értékelek: ételt, kertészkedést, vendéglátást, átgondolt életmódot és a mindennapok örömének megtalálását.”

    Meghan Markle újraindítja életmód márkáját új névvel-4
    Meghan Markle új márkája az életmód minden területét lefedi (Forrás: Instagram)

    A márka várhatóan tükrözni fogja mindazt, amit Meghan szeret – család, főzés, vendéglátás és lakberendezés -, ahogy azt egy forrás korábban a People magazinnak elmondta.

    Összefoglaló

    Meghan Markle As Ever néven újraindított életmód márkája izgalmas fejlemény a rajongók és a lifestyle szektor számára egyaránt. A Netflix-partnerséggel és a kibővített termékskálával a hercegné személyes érdeklődési köreit és értékeit tükröző brand születik. A március 4-én debütáló „With Love, Meghan” című Netflix-sorozat további betekintést nyújthat majd az As Ever világába és Meghan Markle vállalkozói oldalába.

    Ezek is érdekelhetnek

    Ezt se hagyd ki!