Meghan Markle újra a lifestyle világában
A volt hercegné As Ever márkájával és új Netflix-műsorával visszatér korábbi szenvedélyéhez, a lifestyle területhez. Az egykori királyi komornyik szerint ez Meghan gyökereihez való visszatérést jelent.

Visszatérés a gyökerekhez
Meghan Markle számára nem újdonság az életmód-tanácsadás területe. Már a Prince Harryvel való 2016-os találkozása előtt is lifestyle blogger volt, 2014-ben indította el The Tig nevű blogját. A blog 2014-től 2017-ig működött, amikor Meghan néhány hónappal a Harry-vel való eljegyzése előtt bezárta.
Most az újonnan elindított As Ever életmódmárkával – amely korábban American Riviera Orchard néven volt ismert – és a közelgő Netflix-műsorával, a „With Love, Meghan”-nel, Meghan visszatér eredeti szakterületéhez. Grant Harrold, egykori királyi komornyik szerint „üzleti szempontból ahhoz tér vissza, amit a Harryvel való találkozás előtt csinált”.

Új fejezet Meghan életében
Meghan megerősítette, hogy új Netflix életmódműsora és új életmódmárkája egyszerre debütál. A műsor március 4-én jelenik meg, így feltételezhető, hogy az As Ever termékek legalább részben ekkor lesznek elérhetőek. Meghan egy február 18-i Instagram-videóban „hatalmasnak” nevezte a Netflixszel való üzleti partnerséget.
„Ha 2014 óta követtél a The Tig-gel, tudod, hogy mindig is szerettem a főzést, a kézműveskedést és a kertészkedést – ezt csinálom” – mondta Meghan. „Az elmúlt években nem tudtam ugyanúgy megosztani ezt veletek, de most már igen.”
Meghan a márkáját „olyan termékeknek” nevezte, „amiket egyszerűen imádok”, és hozzátette: „Alig várom, hogy láthassátok.”
Önálló projekt
Míg Harry és Meghan korábban együtt dolgoztak projektjeiken, úgy tűnik, most külön utakon járnak szakmailag. Harrold szerint az As Ever életmódmárkában „kétlem, hogy Harry nagyon részt venne”. „Úgy tűnik, ez nagyon is az ő projektje és vállalkozása” – tette hozzá. „Azt hiszem, megpróbálja megmutatni, hogy még mindig meg tud állni a saját lábán üzletasszonyként, ahogy régen is tette.”
Összességében Meghan Markle új vállalkozása izgalmas visszatérést jelent a lifestyle világába, ötvözve korábbi tapasztalatait és szenvedélyeit az új lehetőségekkel. Az As Ever márka és a Netflix-műsor sikere megmutathatja, hogy Meghan képes önállóan is sikeres üzletasszonnyá válni, miközben hű marad eredeti érdeklődési területeihez.