back to top

Ónodi Eszter őszintén vallott reklámbaklövéséről

Ónodi Eszter szembenézett a közösségi média viharával

Ónodi Eszter, a népszerű színésznő nemrég őszintén beszélt arról, hogyan kezelte a közösségi médiában kialakult felháborodást egy félresikerült reklámkampány miatt.

A reklámkampány, ami vihart kavart

Néhány évvel ezelőtt Ónodi Eszter elvállalt egy ásványvízgyártó cég reklámkampányát. A fotózás februárban zajlott, de a kampány csak júliusban indult el. Ez a időzítés azonban váratlan problémát okozott:

„A kampány pechemre csak hónapokkal később, júliusban indult, ami történetesen egybeesett a műanyagmentes hónappal, amiről télen még mit sem tudtam” – magyarázta a színésznő.

A közösségi média reakciója

A kampány indulása után Ónodi Eszter közösségi média oldalai azonnal felrobbantak. Sokan kérdőre vonták, hogy környezettudatos emberként hogyan vállalhatott el egy ilyen reklámot éppen a műanyagmentes hónapban.

Őszinteség és felelősségvállalás

A színésznő nem futamodott meg a kritikák elől. Ehelyett úgy döntött, hogy szembenéz a helyzettel és vállalja a felelősséget:

„Megfogalmaztam életem leghosszabb posztját, bevallottam, hibáztam, nem voltam eléggé körültekintő, ugyanakkor ismertettem a döntésem részleteit” – mondta Ónodi.

Ez a nyílt és őszinte hozzáállás meghozta gyümölcsét. A színésznő elmondása szerint a poszt után lecsillapodtak a kedélyek.

Tanulság a jövőre nézve

Ónodi Eszter szerint ez az eset fontos tanulsággal szolgált: „Fontosnak tartom, hogy a hibáinkért vállaljunk felelősséget, és ne másra próbáljuk kenni azokat.”

A színésznő története rávilágít arra, hogy a nyílt kommunikáció és az őszinteség kulcsfontosságú lehet a közösségi média korában, különösen amikor hibákat követünk el.

Ez az eset is bizonyítja, hogy még a legnagyobb sztárok is követhetnek el hibákat, de a helyzet kezelése és a tanulságok levonása az, ami igazán számít.

Exit mobile version