Philips Hue áremelés: Változások az okos világítás piacán
A Signify bejelentette, hogy július 1-től áremelést hajt végre a Philips Hue okos világítási termékek és kiegészítők körében az Egyesült Államokban érvényes vámok miatt.
Bár a pontos áremelés mértéke még nem ismert, a nemrégiben bevezetett Hue Wall Washer termék ára 10 százalékkal magasabb az USA-ban, mint az EU-ban, ami utalhat a várható áremelés nagyságrendjére.
Mit jelent ez a vásárlóknak?
Ha már régóta tervezte, hogy kipróbálja a Philips Hue okos izzókat, vagy bővíteni szeretné meglévő készletét, ez lehet az utolsó lehetőség arra, hogy a termékeket az áremelés előtt beszerezze. Az áremelés július 1-től lép életbe, így még van idő a vásárlásra az alacsonyabb árakon.
Az áremelés háttere
Az áremelés hátterében az amerikai vámok állnak, amelyek hatással vannak az importált elektronikai termékekre. A Signify, a Philips Hue márka tulajdonosa, kénytelen volt reagálni ezekre a gazdasági változásokra.
Az áremelés mértéke termékenként változhat, de a Wall Washer példája alapján akár 10%-os növekedésre is számíthatunk.
Összefoglalás
A Philips Hue termékek árának emelkedése jelentős hatással lehet az okos otthon piacára. A vásárlóknak érdemes megfontolniuk a vásárlást az áremelés előtt, ha tervezték a Philips Hue rendszer beszerzését vagy bővítését. Az áremelés ugyanakkor rávilágít a globális kereskedelmi feszültségek és vámok hatására a fogyasztói elektronika piacán.