PlayerUnknown Productions: A PUBG alkotójának új projektjei
Brendan ‘PlayerUnknown’ Greene stúdiója több új játékot is bejelentett, melyek egy nagyszabású multiplayer projekt felé mutatnak.
Hosszú idő után hallunk újra Brendan ‘PlayerUnknown’ Greene-ről, aki leginkább a globális battle royale siker, a PUBG megalkotójaként ismert. Greene stúdiója, a PlayerUnknown Productions most részleteket árult el arról, min dolgoznak – és több játék is készülőben van, melyek mind egy nagy végső projekt felé mutatnak.
Prologue: Go Wayback! – Az első lépés
Az első bejelentett játék a Prologue: Go Wayback!, amelyet ‘egyjátékos, nyílt világú, emergent játékként’ írnak le a túlélő műfajban. A játék fő vonzereje technikai jellegű, mivel ‘gépi tanuláson alapuló terepgenerálási technológiával’ készül, amely lehetővé teszi ‘milliónyi térkép azonnali létrehozását’. A Prologue várhatóan 2025-ben jelenik meg korai hozzáférésben a Steam-en, több játékteszt után.
A játék bemutatására a stúdió ma ingyenes technológiai demót indít a Steam-en Preface: Undiscovered World címmel.
Artemis: A végső cél
A stúdió szerint ezek a játékok építőkövek egy ambiciózusabb játék felé, amelynek jelenlegi kódneve ‘Artemis’. Ez egy ‘hatalmas multiplayer sandbox élmény’ lesz. Greene korábban, 2022-ben már beszélt az Artemisről.
‘Az Artemisre vonatkozó elképzelésem kihívást jelent, de lépésről lépésre tervezzük megvalósítani. A három játék célja, hogy szilárd technológiai alapot biztosítson a későbbi fejlesztésekhez. A Prologue után még két játék megjelenését tervezzük az elkövetkező években, amelyek mindegyike kritikus technikai kihívásokat old meg, közelebb hozva a stúdiót a végső termékhez.’
Greene 2019-ben lépett ki először a PUBG fejlesztéséből egy új stúdióval, majd két évvel később bejelentette, hogy elhagyja a PUBG anyavállalatát, a Kraftont, hogy függetlenné váljon.
Összefoglaló
Brendan ‘PlayerUnknown’ Greene és stúdiója ambiciózus tervekkel rendelkezik a játékfejlesztés terén. A Prologue: Go Wayback! csak az első lépés egy nagyobb vízió felé, amely végül az Artemis nevű hatalmas multiplayer sandbox játékban csúcsosodik ki. A gépi tanuláson alapuló terepgenerálás és az emergent játékmenet ígéretes új irányokat jeleznek a nyílt világú játékok terén.