SanDisk átalakulása: Új logó és márkaidentitás
A SanDisk bejelentette új arculatát, amely egy friss, pixel-inspirált logót és egységes írásmódot hoz a márka számára.
A SanDisk mostantól SANDISK. Vagy inkább Sandisk. A vállalat ezen a héten új arculatot jelentett be, amely magában foglal egy új logót is. Ez szakít az 1995 óta használt vegyes nagybetűs írásmóddal, helyette egy olyan dizájnt vezet be, amely a vállalat szerint ‘egy adatpontot’ vagy ‘pixelt’ szimbolizál.
Az új logó részletei
Egy új videóban a Sandisk elmagyarázza, hogy a ‘talpas betűtípus visszatért és merészebb lett’, miközben megtartották a nyitott ‘D’ betűt, de párosították egy új ‘pixel-vezérelt S’ betűvel. A vállalat szerint a betűk ‘a céljaink megvalósításához és az új lehetőségek kiaknázásához szükséges együttműködést és partnerséget szimbolizálják’.
Háttér és jövőbeli tervek
Ahogy a Fast Company beszámolójában olvasható, a Sandisk arculatváltása a Western Digital anyavállalattól való, jövő évre tervezett leválást előzi meg (eredetileg erre az évre tervezték). A Western Digital 2016-ban vásárolta fel a Sandisket.
Tavaly a Western Digital körül vita alakult ki a népszerű, de drága hordozható SanDisk Extreme SSD-vel kapcsolatban, amikor beszámolók szerint a termék tévesen törölte a tulajdonosok adatait. Ez történt a mi felügyelő producerünkkel, Vjeran Pavic-csal is, és a Western Digital akkor nem volt hajlandó válaszolni a kérdéseinkre a probléma okairól.
Az új logó fogadtatása
A vitáktól eltekintve, mi rajongói vagyunk a ‘befejezetlen’ logó stílusoknak, és úgy tűnik, a Sandisk jól teljesített az arculatváltással. Mindenképpen jobb, mint néhány más vállalat közelmúltbeli próbálkozása – gondoljunk csak a PayPal, a Kia, a Paramount vagy a Jaguar új logóira.
Az új Sandisk logó friss és modern megjelenést kölcsönöz a márkának, miközben megőrzi annak alapvető identitását.
Összességében a Sandisk új arculata egy izgalmas lépés a vállalat számára, amely tükrözi a technológiai iparágban zajló folyamatos változásokat és a márka jövőbeli irányát.