Slack értesítési és üzenetkezelési zavarok: Mi történik?
Számos Slack felhasználó tapasztal problémákat az értesítésekkel és üzenetkezeléssel kapcsolatban. A vállalat elismerte a problémát és dolgozik a megoldáson.
Az észlelt problémák
Egyes Slack felhasználók azt tapasztalják, hogy az értesítések nem jelennek meg a platformon, vagy a kapcsolódó üzenetek nehezebben találhatók meg, mint általában. A problémák érintik a következőket:
- Hiányzó értesítések
- Késleltetett üzenetértesítések
- Ismétlődő értesítések már olvasottként jelölt üzenetekről
- Problémák a felhasználók megjelölésével
- Nehézségek a szálak betöltésével
A Slack válasza
A Slack 7:52-kor (ET) jelentette be az incidenst a státuszoldalán, elismerve, hogy ‘egyes felhasználóknál hiányozhatnak az értesítések’. A vállalat közleménye szerint:
‘Jelenleg vizsgáljuk a problémát, és visszatérünk, amint több információnk lesz. Elnézést kérünk a kellemetlenségért.’
10:10-kor (ET) a Slack frissítette az információkat, jelezve, hogy az egyéb értesítéseknek a megszokott módon kellene működniük, de a szálak betöltésével továbbra is problémák lehetnek.
További fejlemények
A vállalat egy külön bejegyzésben jelezte, hogy egyes felhasználók nehézségekbe ütköznek új tagok hozzáadásakor a többszemélyes közvetlen üzenetekhez (csoportos csevegések legfeljebb 9 fő számára).
Bár a Downdetector oldalon látható kiugrás a problémákkal kapcsolatban, viszonylag kevés bejelentés érkezett.
Mit tehetnek a felhasználók?
Amíg a Slack dolgozik a probléma megoldásán, a felhasználóknak a következőket javasoljuk:
- Közvetlenül küldjenek üzenetet (DM) a kollégáknak, ha nem reagálnak a megjelölésekre
- Legyenek türelmesek, mert egyes értesítések késéssel érkezhetnek meg
- Kövessék figyelemmel a Slack státuszoldalát a frissítésekért
A helyzet továbbra is fejlődik, és a Slack folyamatosan dolgozik a probléma megoldásán. Frissítjük a cikket, amint új információk állnak rendelkezésre.
Frissítés: A cikk frissült a Slack legújabb közleményeivel.