back to top
1.7 C
Budapest
szombat, február 22, 2025
spot_img
Továbbiak

    Stohl és Zolee új autóreklámja: Unalomtrend hódít

    Az unalomtrend hódít a reklámvilágban

    Stohl András és Ganxsta Zolee új autóreklámja az unalomtrend jegyében készült, miután korábbi hirdetésük hatalmas felháborodást váltott ki. Az új megközelítés illeszkedik a nemzetközi reklámtrendekbe.

    A botrányos reklámtól az unalomig

    Nemrég még heves vitákat váltott ki az a japán autómárka reklám, amelyben Stohl András és Ganxsta Zolee szerepelt. A hirdetés szexista megjegyzései miatt számos kritikát kapott, így végül levették. Most azonban egy teljesen új koncepció szerint készült el az újabb reklámanyag.

    Az unalomtrend lényege

    Az új reklámstratégia lényege, hogy unott arccal vagy hangon népszerűsítenek termékeket, miközben teljesen nyilvánvaló információkat osztanak meg. Például:

    • Hoteleket azzal reklámoznak, hogy szobák és ágyak vannak bennük
    • Éttermeket azzal, hogy lehet bennük enni
    • Wellnesshoteleket azzal, hogy van bejárati ajtó és lift

    Stohl és Zolee új megközelítése

    Az új reklámban Stohl András és Ganxsta Zolee unott hangon közlik az autóról az alapvető információkat:

    • Tud menni előre és hátra
    • Van kereke
    • Van kormánya

    Ez a megközelítés tökéletesen illeszkedik az unalomtrend koncepciójába, és egyben elegáns megoldást kínál a korábbi botrány után.

    Összefoglalás

    Az új reklámstratégia sikeresen ötvözi a humor és az önirónia elemeit, miközben hatékonyan elkerüli a korábbi hirdetés által kiváltott negatív reakciókat. Az unalomtrend alkalmazása nemcsak kreatív megoldást jelent, de egyben reflektál is a reklámok túlzott ígéreteire és a fogyasztók szkepticizmusára.

    Ezek is érdekelhetnek

    Ezt se hagyd ki!