Az unalomtrend hódít a reklámvilágban
Stohl András és Ganxsta Zolee új autóreklámja az unalomtrend jegyében készült, miután korábbi hirdetésük hatalmas felháborodást váltott ki. Az új megközelítés illeszkedik a nemzetközi reklámtrendekbe.
A botrányos reklámtól az unalomig
Nemrég még heves vitákat váltott ki az a japán autómárka reklám, amelyben Stohl András és Ganxsta Zolee szerepelt. A hirdetés szexista megjegyzései miatt számos kritikát kapott, így végül levették. Most azonban egy teljesen új koncepció szerint készült el az újabb reklámanyag.
Az unalomtrend lényege
Az új reklámstratégia lényege, hogy unott arccal vagy hangon népszerűsítenek termékeket, miközben teljesen nyilvánvaló információkat osztanak meg. Például:
- Hoteleket azzal reklámoznak, hogy szobák és ágyak vannak bennük
- Éttermeket azzal, hogy lehet bennük enni
- Wellnesshoteleket azzal, hogy van bejárati ajtó és lift
Stohl és Zolee új megközelítése
Az új reklámban Stohl András és Ganxsta Zolee unott hangon közlik az autóról az alapvető információkat:
- Tud menni előre és hátra
- Van kereke
- Van kormánya
Ez a megközelítés tökéletesen illeszkedik az unalomtrend koncepciójába, és egyben elegáns megoldást kínál a korábbi botrány után.
Összefoglalás
Az új reklámstratégia sikeresen ötvözi a humor és az önirónia elemeit, miközben hatékonyan elkerüli a korábbi hirdetés által kiváltott negatív reakciókat. Az unalomtrend alkalmazása nemcsak kreatív megoldást jelent, de egyben reflektál is a reklámok túlzott ígéreteire és a fogyasztók szkepticizmusára.