back to top

Stohl és Zolee új autóreklámja: Unalomtrend hódít

Az unalomtrend hódít a reklámvilágban

Stohl András és Ganxsta Zolee új autóreklámja az unalomtrend jegyében készült, miután korábbi hirdetésük hatalmas felháborodást váltott ki. Az új megközelítés illeszkedik a nemzetközi reklámtrendekbe.

A botrányos reklámtól az unalomig

Nemrég még heves vitákat váltott ki az a japán autómárka reklám, amelyben Stohl András és Ganxsta Zolee szerepelt. A hirdetés szexista megjegyzései miatt számos kritikát kapott, így végül levették. Most azonban egy teljesen új koncepció szerint készült el az újabb reklámanyag.

Az unalomtrend lényege

Az új reklámstratégia lényege, hogy unott arccal vagy hangon népszerűsítenek termékeket, miközben teljesen nyilvánvaló információkat osztanak meg. Például:

  • Hoteleket azzal reklámoznak, hogy szobák és ágyak vannak bennük
  • Éttermeket azzal, hogy lehet bennük enni
  • Wellnesshoteleket azzal, hogy van bejárati ajtó és lift

Stohl és Zolee új megközelítése

Az új reklámban Stohl András és Ganxsta Zolee unott hangon közlik az autóról az alapvető információkat:

  • Tud menni előre és hátra
  • Van kereke
  • Van kormánya

Ez a megközelítés tökéletesen illeszkedik az unalomtrend koncepciójába, és egyben elegáns megoldást kínál a korábbi botrány után.

Összefoglalás

Az új reklámstratégia sikeresen ötvözi a humor és az önirónia elemeit, miközben hatékonyan elkerüli a korábbi hirdetés által kiváltott negatív reakciókat. Az unalomtrend alkalmazása nemcsak kreatív megoldást jelent, de egyben reflektál is a reklámok túlzott ígéreteire és a fogyasztók szkepticizmusára.

Exit mobile version