back to top
12.6 C
Budapest
vasárnap, május 18, 2025
spot_img
Továbbiak

    Tóth Vera: A közösségi média új színpada

    Tóth Vera a digitális színpadon: Énekesnő és influenszer

    Tóth Vera énekesnő a Digital-Media Hungary konferencián őszintén beszélt a közösségi média kezeléséről és influenszer szerepéről, hangsúlyozva a minőségi tartalom fontosságát.

    Szenvedélyes kapcsolat a rajongókkal

    Tóth Vera számára a közösségi média nem csak marketing eszköz, hanem a rajongókkal való közvetlen kapcsolattartás lehetősége is. „Szenvedéllyel, nyakig benne vagyok az egészben” – vallotta be az énekesnő, aki maga kezeli oldalait, hogy autentikus maradhasson.

    Ez a fajta elkötelezettség azonban jelentős időbefektetést igényel. Vera elismerte, hogy több időt tölt közösségi oldalai kezelésével, mint az énekléssel, de úgy érzi, ezzel is művészetét építi.

    Minőségi influenszer munka

    Influenszerként Tóth Vera a nehezebb utat választotta. Csak olyan termékeket reklámoz, amelyeket személyesen kipróbált és jónak talált. „Én csak prémiummárkákhoz adom a nevem” – hangsúlyozta, kiemelve a minőség fontosságát egy olyan világban, ahol „a középszerűség tombol”.

    Platformok és tartalmak

    Az énekesnő tisztában van a különböző platformok sajátosságaival. Míg a TikTokon 3200 követője van, addig a Facebookon 225 ezren, az Instagramon pedig 144 ezren követik. Vera tudja, hogy minden platformra más típusú tartalom való.

    „A TikTokon lehet bájologni, az Instagramon ezt már nem annyira szeretik. A Facebookon pedig kinyírnak érte az öreglányok” – fogalmazott humorosan Tóth Vera.

    Összegzés: Hitelesség és minőség

    Tóth Vera példája mutatja, hogy a közösségi média kezelése komoly munkát igényel, de a hitelesség és a minőségi tartalom hosszú távon meghozza gyümölcsét. Az énekesnő sikeresen egyensúlyoz művészi hivatása és online jelenléte között, miközben ragaszkodik értékrendjéhez és a rajongóival való közvetlen kapcsolathoz.

    Ezek is érdekelhetnek

    Ezt se hagyd ki!