
Tóth Vera a digitális színpadon: Énekesnő és influenszer
Tóth Vera énekesnő a Digital-Media Hungary konferencián őszintén beszélt a közösségi média kezeléséről és influenszer szerepéről, hangsúlyozva a minőségi tartalom fontosságát.
Szenvedélyes kapcsolat a rajongókkal
Tóth Vera számára a közösségi média nem csak marketing eszköz, hanem a rajongókkal való közvetlen kapcsolattartás lehetősége is. „Szenvedéllyel, nyakig benne vagyok az egészben” – vallotta be az énekesnő, aki maga kezeli oldalait, hogy autentikus maradhasson.
Ez a fajta elkötelezettség azonban jelentős időbefektetést igényel. Vera elismerte, hogy több időt tölt közösségi oldalai kezelésével, mint az énekléssel, de úgy érzi, ezzel is művészetét építi.
Minőségi influenszer munka
Influenszerként Tóth Vera a nehezebb utat választotta. Csak olyan termékeket reklámoz, amelyeket személyesen kipróbált és jónak talált. „Én csak prémiummárkákhoz adom a nevem” – hangsúlyozta, kiemelve a minőség fontosságát egy olyan világban, ahol „a középszerűség tombol”.
Platformok és tartalmak
Az énekesnő tisztában van a különböző platformok sajátosságaival. Míg a TikTokon 3200 követője van, addig a Facebookon 225 ezren, az Instagramon pedig 144 ezren követik. Vera tudja, hogy minden platformra más típusú tartalom való.
„A TikTokon lehet bájologni, az Instagramon ezt már nem annyira szeretik. A Facebookon pedig kinyírnak érte az öreglányok” – fogalmazott humorosan Tóth Vera.
Összegzés: Hitelesség és minőség
Tóth Vera példája mutatja, hogy a közösségi média kezelése komoly munkát igényel, de a hitelesség és a minőségi tartalom hosszú távon meghozza gyümölcsét. Az énekesnő sikeresen egyensúlyoz művészi hivatása és online jelenléte között, miközben ragaszkodik értékrendjéhez és a rajongóival való közvetlen kapcsolathoz.