United Airlines integrálja az Apple AirTag követést az elveszett csomagok gyorsabb megtalálásához
A United Airlines bejelentette, hogy integrálta az Apple új Share Item Location funkcióját a mobilalkalmazásába, megkönnyítve az elveszett csomagok megtalálását.
Az iOS 18.2 hivatalos megjelenését követően a United Airlines gyorsan reagált az új lehetőségre. Az utasok, akik csomagjaik nélkül érkeznek meg úti céljukhoz, mostantól közvetlenül a légitársaság alkalmazásán keresztül jelenthetik be a késett poggyászt, és megoszthatják annak helyzetét a Share Item Location link segítségével.
Hogyan működik az új funkció?
Az utasoknak gondoskodniuk kell arról, hogy a United mobilalkalmazásuk naprakész legyen. Miután benyújtottak egy jelentést egy AirTaghez vagy más, az Apple Find My hálózatával kompatibilis követőhöz kapcsolt Share Item Location linkkel, az ügyfélszolgálati munkatársak egy interaktív térképen tudják meghatározni a csomag aktuális vagy utolsó ismert helyzetét.
A Find My hálózat adataihoz való hozzáférés lehetővé teszi a légitársaság számára, hogy „gyorsabban megtalálja a késett csomagokat és visszajuttassa azokat az utasokhoz”.
Nem csak az alkalmazáson keresztül elérhető
Az új integráció kihasználásához valójában nincs szükség az alkalmazásra. Miután az utas bejelentette a késett csomagot személyesen a repülőtéren, telefonon vagy a United weboldalán keresztül, automatikus szöveges értesítést kap információkkal az elveszett poggyász nyomon követéséről és a Share Item Location link hozzáadásának lehetőségéről az AirTag vagy Find My hálózati kiegészítőjükhöz.
Adatvédelem és biztonság
A megosztott helymeghatározás automatikusan kikapcsol, amint az utas újra egyesül az elveszett csomagjával. Az utas bármikor manuálisan is leállíthatja a helymeghatározást, és a biztonság és adatvédelem érdekében a link automatikusan lejár hét nap után – remélhetőleg jóval azután, hogy a poggyászt megtalálták és visszaszolgáltatták.
Az Apple közlése szerint az Air Canada is integrálta ezt a funkciót, és a következő hónapokban több mint 15 légitársaság „kezdi el elfogadni a Find My tárgyak helyzetét az ügyfélszolgálati folyamat részeként a rosszul kezelt vagy késett csomagok megtalálásához”.
Ez az új funkció jelentős előrelépést jelent az utasok számára, akik gyakran szembesülnek az elveszett vagy késett csomagok okozta kellemetlenségekkel. A United Airlines proaktív lépése az Apple technológiájának integrálásával várhatóan javítja az utazási élményt és csökkenti a poggyászproblémákkal kapcsolatos stresszt.