back to top
10.5 C
Budapest
szombat, április 19, 2025
spot_img
Továbbiak

    Visváder Tamás leleplezi titkos üzleti birodalmát

    Visváder Tamás üzleti sikerei a kulisszák mögött

    Visváder Tamás, akit sokan csak tévés szerepléseiről ismernek, most részletesen beszámolt szerteágazó üzleti tevékenységéről és a médiaszereplések valódi hatásáról karrierjére.

    A fánkozótól a marketingig

    Visváder karrierje egy fánkozó üzemeltetésével indult, ami a Covid-járvány alatt bezárt. Ezt követően egy barátjával közösen nyitott szépségszalont, amit saját marketingtudásával rövid idő alatt sikeres branddé fejlesztett. Emellett marketingmenedzsmentet oktat színészeknek és szinkronszínészeknek, valamint saját marketingcsapatával különböző márkáknak dolgozik.

    „Legutóbb egy ásványvizet vezettünk be a piacra – az influenszerkampánytól kezdve a tévés, rádiós kampányon át a plakátokig mindent mi csináltunk,” – árulta el Visváder.

    Tévés szereplések és üzleti hatásuk

    Bár 2-3 évig tudatosan távol maradt a képernyőtől, Az Árulók és a Nyerő Páros műsorokban való részvétele után érdekes összefüggést figyelt meg: „Ahogy elengedem a médiát, nem szerepelek, visszaesnek a marketingmegkeresések.”

    Visváder Tamás és Palácsik Lilla a Nyerő Párosban: A tévés szereplések hatással vannak az üzleti megkeresésekre

    Visváder hangsúlyozta, hogy a tévés szereplésekből önmagában nem lehet megélni, és a legtöbb ismert médiaszemélyiség, mint Tilla vagy Majka, más üzleti tevékenységekkel is foglalkozik.

    Közönségreakciók és ismertség

    Az üzletember megemlítette, hogy a tévés szereplései ellenére gyakran kap negatív kommenteket, amelyek megkérdőjelezik eredményeit. „Éppen Gáspár Győzővel beszéltük a minap, hogy ő évek óta nem kapott kedves kommentet, mégis mindenki ismeri,” – osztotta meg tapasztalatait.

    Összegzés

    Visváder Tamás története jól példázza, hogy a sikeres üzleti karrier és a médiaszereplés kéz a kézben járhat. Míg sokan csak a képernyőn látják, a háttérben egy sokrétű üzleti tevékenységet folytat, amely a marketingtől az oktatásig terjed. A médiaszereplések pedig, bár önmagukban nem biztosítanak megélhetést, jelentősen befolyásolhatják az üzleti lehetőségeket.

    Ezek is érdekelhetnek

    Ezt se hagyd ki!