Apple leállítja az iPhone előfizetési szolgáltatást

Apple leállítja az iPhone előfizetési szolgáltatást

Apple lemond az iPhone előfizetési szolgáltatás tervéről

Az Apple úgy döntött, hogy nem folytatja az iPhone-ok hardver előfizetési szolgáltatásának fejlesztését, amely lehetővé tette volna az előfizetők számára, hogy évente új iPhone-t kapjanak.

Mark Gurman Bloomberg-nek adott jelentése szerint az Apple felhagyott a tervvel, hogy hardver előfizetési szolgáltatást indítson iPhone-okra. Gurman eredetileg 2022-ben számolt be arról, hogy az Apple dolgozik ezen a szolgáltatáson, és bár állítólag abban az évben kellett volna elindulni, a projekt késedelmet szenvedett a ‘szoftverhibák és szabályozási aggályok’ miatt.

Az Apple Pay Later bezárása után

A hardver előfizetési szolgáltatás leállítása az Apple Pay Later buy now, pay later szolgáltatás bezárását követi, amely mindössze néhány hónappal a teljes indulása után történt.

Meglévő fizetési lehetőségek

Bár a hardver előfizetési szolgáltatás láthatóan nem valósul meg, az Apple továbbra is kínál részletfizetési lehetőségeket az iPhone vásárlásához:

  • iPhone Upgrade Program: Egy új iPhone (és AppleCare Plus) kölcsönének törlesztését 24 hónapra osztja el, és 12 hónap után lehetőség van új készülékre váltani.
  • Apple Card Monthly Installments: Apple Card tulajdonosok részletekben fizethetnek új iPhone-ért és más Apple termékekért.

Ezek a meglévő opciók továbbra is elérhetőek maradnak az ügyfelek számára, akik szeretnék időben elosztani iPhone vásárlásuk költségeit.

Az Apple folyamatosan értékeli és finomítja szolgáltatásait, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa ügyfeleinek.

Összefoglalva, bár az Apple lemondott az iPhone előfizetési szolgáltatás tervéről, továbbra is számos rugalmas fizetési lehetőséget kínál ügyfelei számára az új készülékek beszerzéséhez.

Exit mobile version