Meghan Markle megújult életmód márkája: As Ever
Meghan Markle, Sussex hercegnője bejelentette életmód márkájának új nevét és koncepcióját. Az As Ever névre keresztelt brand a korábbi American Riviera Orchard helyébe lép, és szélesebb termékpalettát kínál majd.
Titokban tartott névváltás
A hercegné január 1-je óta rejtélyes módon az „As Ever” aláírást használta Instagram-posztjaiban, ami utólag kiderült, hogy az új márkanévre utalt. Február 18-án végül hivatalosan is bejelentette a változást, közel egy évvel az American Riviera Orchard első beharangozása után.

Netflix-partnerség és bővülő termékskála
Egy Instagram-videóban Meghan elárulta, hogy az új név lehetővé teszi számára a termékskála bővítését, túllépve Santa Barbara környékén. A Netflix nemcsak a közelgő „With Love, Meghan” című műsor partnere, hanem az As Ever üzleti partnere is lett.

„Az As Ever lényegében azt jelenti, hogy ‘ahogy mindig is volt’, és ha 2014 óta követtek a The Tig blogommal, tudjátok, hogy mindig is szerettem a főzést, a kézművességet és a kertészkedést – ez az, amit csinálok” – magyarázta Meghan a videóban.
Több mint lekvár
Bár az American Riviera Orchard eper lekvárja nagy sikert aratott tavaly tavasszal, amikor 50 híresség, köztük Kris Jenner és Mindy Kaling is kapott kóstolót, Meghan hangsúlyozta, hogy az As Ever ennél sokkal többet kínál majd.

„Természetesen lesznek gyümölcskonzervek. Azt hiszem, mindannyian tisztában vagyunk vele, hogy a lekvár az én lekvárommá vált. De sok más termék is van, amit szeretek, és most itt az ideje, hogy megosszam ezeket veletek” – ígérte a hercegné.
Személyes márka, szélesebb kínálat
Az Instagram-poszt kísérőszövegében Meghan részletesebben kifejtette az As Ever koncepcióját: „Ez az új fejezet mindannak a kiterjesztése, ami mindig is a szeretetnyelvem volt – gyönyörűen összefonva mindent, amit értékelek: ételt, kertészkedést, vendéglátást, átgondolt életmódot és a mindennapok örömének megtalálását.”

A márka várhatóan tükrözni fogja mindazt, amit Meghan szeret – család, főzés, vendéglátás és lakberendezés -, ahogy azt egy forrás korábban a People magazinnak elmondta.
Összefoglaló
Meghan Markle As Ever néven újraindított életmód márkája izgalmas fejlemény a rajongók és a lifestyle szektor számára egyaránt. A Netflix-partnerséggel és a kibővített termékskálával a hercegné személyes érdeklődési köreit és értékeit tükröző brand születik. A március 4-én debütáló „With Love, Meghan” című Netflix-sorozat további betekintést nyújthat majd az As Ever világába és Meghan Markle vállalkozói oldalába.